MUHPİR

69 5 1
                                    



                                  ERDEM GÜNDOĞDU 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                  ERDEM GÜNDOĞDU 


                                                                                     ...

Ortalık bir anda kan gölüne döndü  40 silahtan çıkan kurşunlar ortalığa savruldu .

29 kişiden 18 kişi  kaldı işin büyük bir kısmını Şahin , Aslı ve Turan  halletti. Şahin ve Aslı ' yı anlayabiliyorum çocuklarının intikamı için ama Turan ' ı bilmiyorum lakin tahmin edebiliyorum kendisi de bir baba olduğu için onların yerine istemese de kendini koyuyor.

Kurşunlardan birisi Murat ' ın omzunu sıyırdı Tan onunla ilgilenirken göz ucu ile Erdem ' e baktım abisine bakıyordu belki de onu kaybetmekten korktu . Benim ona baktığımı görünce kafasını çevirip işine devam etti .

Biz de aşağı inmek için hareketlendik.

Yerde yaralı 4-5 kişi vardı onların dışında hepsi gebermişti .hepsinin yüzüne tek tek bakarak jiyan  itini aradık ölü ya da diri olması fark etmez ama şerefsiz yine yoktu bir yıldır olduğu gibi yine paçayı kurtarmıştı.

Aslı ' nın  yüzünde hayal kırıklığı varken Şahin ' in  gözleri çoktan dolmuş hatta bir kaç yaş yanaklarını ıslatmaya başlamıştı bile.

" Yine kaçtı şerefsiz " diye boşluğa bağırdı Ece

"Bu kaçıncı abi ya " Ece ' ye arka çıktı  Onur 

" Tamam sakin olun  " ortalığı biraz  yatıştırmaya çalışsam da  benim yüreğim de yangın yeriydi.

"Umudunuzu kaybetmeyin değil 1 yıl 1000 yıl da geçse o şerefsizi bulup AHSEN ' İMİZİN  intikamını alıcaz  " onlara umut aşılamaya denesem  da   ben dahil hepimiz umutlarımızı kaybetmiştik .

" Tan ile Murat ' a söyleyin hazırlansınlar bir yarım saat yada bir saate helikopter gelir "  

" Emredersiniz komutanım "

                                                                        ...

Helikopterle yuvaya dönmüştük ilk olarak komutanın odasına gidip operasyon hakkında bilgilendirmeyi yaptım .

Şimdi ne yapmalıydım ailemin yanına gitmeli miydim bunun için gücüm yoktu onun yanına gitmeye de cesaretim yoktu .

Kapı çaldı içeri posta girdi 

" Bu size gelmiş komutanım biz kontrol etik içinde bir börek ve bir not var ailenizden olabilir diye okumadık " 

"Anlaşıldı sen çık " dediği gibiydi  etli börek ve bir not.

NOT : JİYAN CUDİ DAĞINDA BİR MAĞRADA SAKLANIYOR . NOTU SANA GÖNDEREN SENİ SENDEN BİLE DAHA İYİ TANIYAN BİRİ.



KİTABA OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN.

DİLHUN   ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin