Selam ben Mert

2.5K 19 8
                                    

Herkese Merhaba erkeklerin ayaklarıyla alakalı hikayeler yazıyorum. Bu ilk olacak umarım beğenirsiniz.

Selam ben Mert kendimden bahsetmem gerekirse. 17 Yaşındayım Lise sonum ve ayak fetişim var. Evet aniden bu konuya girmek biraz garip ama erkek ayaklarını çok seviyorum.Neyse benden bu kadar hikayeye başlayalım.

Her zamanki gibi normal bir gündü.Evde tek yaşıyordum okul dolayısıyla ailem şehir dışında yaşıyor.Okula gitmek için kalktım, tuvalete gittim, elimi yüzümü yıkadım bilirsiniz basit sabah rutini. Sandviç yaptım onu yedim yedikten sonra sofrayı toparladım. Formamı giydim çantamı hazırladım beyaz nike çorabımı giydim.Ayakkabımı giymek için kapıya doğru ilerledim kapıyı açtığım anda Yağız önüme çıktı.
Ananı- korktum lan

Yağız/ korkuttuğum için özür dilerim seni çağırıcaktım ki sende kapıdan çıktın.
Mert/(bu çocuk hep böyle düşünceli mi ya?)
Neyse iyi tamam Air force ayakkabılarımı giymek için eğildim. Bir anda gözüm Yağız'ın çorabına kaydı oda beyaz çorap giymiş ve buram buram ter kokuyordu
Yağız çorapları kaç günden beri giyiyorsun?

Yağız/3. Gün oluyor kanka öbür çoraplar babet ve onları giymek istemiyorum.

Mert/Hmm anladım
(keşke o çorabı ağzımda gezdire bilesem) neyse okula gidelim geç kalıcaz.

Biz okula varıp sıralarımıza oturduk.

Yağız tam önümde duruyordu ve oda beyaz Air force ayakkabı giyiyordu. Bana önceden ayakkabı topuğunu acıttığını bu yüzden arada ayğını ayakkabıdan çıkardığını söylemişti. Bende bunun için hep ayağına bakıyordum.3dk falan geçti ve beklediğim an geldi kalemim düştü gibi yaptım ve ayağının dibine girdim.Derin derin nefes alarak kokluyordum ter kokusu mükemmel di bu ayak ı yalamak için canımı bile verirdim. İyice kokladıktan sonra şüphelenmesin diye hemen kalemimi aldım ve geri sırama geldim.Bu gün günlerde Cuma yarın tatilde dersler bir şekilde geçti herkes evine dağıldı. Biz Yağız la beraber eve gidiyorduk.

Yağız/Bize gelsene bir şeyler yaparız evde canım sıkılıyor. Hem bizde kalırsın tatil ailem evde yok
Mert/Bilmem ki
Yağız/Hem ailende yok evde
Mert/tmm olur
(Bu ayakları ile kavuşmamın fırsatıydı bunu kaçıramazdım)

Yağız ın evine gitmştil

Yağız çoraplarını çıkardı çok güzel ayakları vardı

Yağız/ayaklarım çok ağrıyor
Mert/masaj yapayım mı
(Umarım anlamaz)
Yağız/iğrenmez sen neden olmasın)
Mert/neden iğrenim ki sen benim kankam sın dedim. Ayaklarını ellerimin arasına aldık ve bir güzel masaj yapıyordum arada sırada ondan
Ahh,ohhh sesleri geliyordu.

Örnek:

Sizce ilk bölüm nasıldı devam etsin mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizce ilk bölüm nasıldı devam etsin mi?

Ayak KölesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin