Multi kumsal
Hala inanamıyorum.neden?neden ben?why?onca kız arasından neden benim yanıma oturdu.hem de bura dolu dememi duymasına rağmen.acaba duymadı mı?zaten gerçekte dolu değil,ekin ve mert için öyle demiştim.ama yine de nereden bilebilirdi ki.
Beni düşüncelerimden ayıran şey zilin çalması oldu. Kaana baktığımda sınıfın bütün kızlarının etrafında olduğunu gördüm.bi an içime bi sinir olma hissi geldi ama neden bilmiyorum.acaba ben...yok artık iyice saçmaladım ha.
Bi anda biri arkamdan bana sarıldı ve
"KUMSAALLL!!!"
Diye bağırdı.ben de arkamı dönerek bana sarılan kollara sımsıkı sarıldım.
-Ekin senin burda ne işin var!!
"Dedim ya kızım kaanla istanbuldaki okuldan atıldık.zaten buraya taşınacaktık.ben de annemleri ve kaanı ikna edip bu okula geldim yani geldik."
Dedi kaanı gözleriyle göstererek.ona baktığımda kızlar hala etrafındaydı.ya bu hissi nasıl atabilirim ben içimden.aniden zıplayarak üzerimize atlayan biriyle kendime geldim.tabiki bu mallığı gökçe yapardı.
"GÖKKKÇÇEEE!!!"
Diye bağırdı ekin ona sarılarak.dedim ben ama.demedim mi,dedim.
"EKİİNN!! kızım okuldan atılmasan geleceğin yok ha."
Dedi gökçe.ikiside bi kahkaha patlattı.ve tekrar sarıldılar.
-mert gelsene yanımıza.bak tanıştırayım.ekin,mert bizim lise 1den beri kankimiz olur.mert,ekin ise bizim anaolukundan orta sona kadar arkadaşımızdır kendisi.
Ekin merte,mert ekine utangaç utangaç merhaba dedi ve el sıkıştılar.tamam ya olucak bu iş ha gayret.yinede pek rahat değildim.gözlerim istemsizce kaana kaydı.ona bakınca kızlarla gülüşe gülüşe ama aynı zamanda havasını bozmamak için umursamazca konuşuyordu.sinirle önüme döndüm.sonra ekin de kaanı çağardı.kaan kızlardan izin istedi ve yanımıza geldi.ekin hemen atladı.
"Arkadaşlar bu da kaan.benim lise 1den beri arkadaşım.iyi biridir aslında böyle soğuk olduğuna bakmayın."
Dedi ve kaanı dürttü.kaan gözlerini devirerek ellerini cebinden çıkardı ve tek tek herkesle tokalaştıktan sonra tekrar ellerini cebine soktu.çok egoist,havalı,öküz bir tip.gözlerimi devirdim.ve hızla gökçenin kolundan tutarak
-bir dakika hemen gelicez.
Dedim ve gökçeyi hızla sınıftan çıkardım.
"Ne oluyo kumsal."
-kanka ekin ve mert...anlamadın mı?!!!
"Yooo"
-gerizekalı işte.kanka ekin ve mert yakışıyo birbirinden hoşlanıyor.anlaaa ya ayarlamalıyıızzz!!!
Dediğinde o da heyecanlandı ve küçük çığlıklar atarak küçük küçük zıpladık.birkaç kişi bize tuhaf tuhaf bakınca
-ne bakıyosunuz be gidin işinize.
Diye çıkıştım.ben çabuk sinirlenen,asabi bi kızım.bulaşmayın abi bana.
"Ne be bişey demedik.sadece baktım.o da mı suç."
-evet suç canım suç.konu sensen herşey suç
Diyerek kıza doğru yürümeye başladım.gökçe
"Dur kanka.boşver takma.salağın teki işte.sen de git işine."
Dedi.ama ben yibede durmadım.etrafta birileri toplanmaya başladı bile.ekinler de çıktılar sınıftan.ben hala kızın üstüne yürüyorum.bikere sinirlendim durdurana aşkolsun.etmicek abi beni sinir.
"Ya bi yürü git işine kızım.senle iğraşamam."
-yaa ama ben uğraşmanı çok istiyodum.uğraşsana.hadi ya uğraş!!
Diye kızı omuzlarından ittirmeye başladım.ekin de bu arada geldi ve
"Kumsal dur tama sakin ol."
Diyodu ama beni gözüm döndü bi kere.
"Ya bak kızım siktir git ya.bulaşma yoksa kötü olur."
-ne olur?göstersene ne olur?
Dedim ve kızı tekrar ittim kız bu sefer sinirlenip bi tokat attı bana.ilk önce birkaç saniye kaldıktan sonra direk kızın saçına yapıştım.herkes bizi ayırmaya çalışıyo ve'dur kumsal sakin ol duurr'diyip duruyolardı.ama ben hiç durur muyum?son gaz kavgaya devam.
###
Müdürün odasında adının aslı olduğunu öğrendiğim kızla ayakata duruyoduk.kızın saçı darmadağın ve oha... Kızın burnu kanıyo.olum ben nasıl dalnışım lan buna.benim yanağım kızarmış ve onunki kadar olmasada saçım dağılmıştı.müdür bize sinirli sinirli bakıyordu.içinden bir ses sürekli 'BU SEFER SIÇTIN KULMSAL' diyordu.müdür bir iki geveledi sonra bidaha olursa acımamlar falan filan..
Sonunda odadan çıktık.herkes bizi bekliyordu.ekin,mert ve gökçe 'bu kaçıncı kızım' der gibi bakarken kaan çok şaşırmışçasına bakıyordu.gökçeler yanıma gelip iyimisin falan dedi.
-Eveett.. evveett..alıştım artık.
Dedim ve son bir kez kıza ölümcül bir bakış atıp
-daha bu iş bitmedi!!
Diye bağırdı arkasından.hala aptal aptal bana bakıp kalan kaana
-ne oldu çok mu tuhaf kavga etmek?
Diye sordum.
"Yani hayır da ne biliyim hiç öyle bi kız gibi görünmüyosun."
-Nasıl görünüyorum peki!!!
Yazık sinirimi çocuktan çıkarıyorum.sinirli olduğumu bildiği için ses çıkarmadı.yine ve yine bi kavgaya karıştım.ama beni sinirlendiriyolar sonra kumsal dövdü oluyo.neyse Alıştım Artık Ben.
Evet arkadaşlar kitap hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum umarım beğenmişsinizdir.votelemeyi unutmayın.