Așa cum am mers pe drumul vieții, cu câțiva ani în urmă, am ajuns în faţa unei clădiri pe care scria: " Magazinul Din Cer ". Când m-am apropiat, porţile s-au deschis și mi-am dat seama că mă aflam deja înauntru. Am văzut îngeri; erau peste tot. Unul dintre îngeri mi-a înmanat un cosuleţ spunând: " I-a tot ce doresti ". În acel magazin se găsea tot ceea ce avea nevoie un uman, şi dacă nu puteai să cari tot ce cumpărai, puteai reveni.
În primul rând, am luat Răbdarea. Dragostea se afla pe acelaşi raft. Puţin mai departe se găsea Întelegerea. Ai nevoie de acestea oriunde ai merge. Am luat o cutie sau două de Înţelepciune iar Credinţă, o pungă sau doua. Caritate, desigur, voi avea nevoie de ea. Nu puteam să nu iau Duhul Sfânt, era pretutindeni. Apoi, Forţă. Curaj, pentru a mă ajuta in aceasta cursa. Coşuleţul meu se umplea destul de repede si bine. Dar mi-am amintit că am nevoie de Har. Şi, după, am luat Iertare; Iertarea era gratuită. Am luat destul de multe, pentru tine şi pentru mine. Apoi m-am dus la tejghea pentru a plăti factura. Cred că aveam tot ceea ce îmi trebuia. Într-o alee, am văzut Rugăciunea, şi ştiam că voi avea nevoie când voi ieşi de aici. Pacea și Bucuria erau în cantități uriașe.
După aceea, am întrebat îngerul: " Cât costă toate acestea? " Îngerul zâmbi, spunând: " Ia cu tine tot ceea ce ai în coş, peste tot pe unde mergi " Încă o dată, îl întreb: " Serios, cât? ”
" Copilul meu " zise el "Dumnezeu a plătit aceasta factură cu mult timp în urmă"
Această poveste ţi-a fost trimisă cu Dragoste.