SETELAH beberapa hari berlalu . Chaya kerap memikirkan tentang Si
Dia . Dia merindukan lelaki itu tetapi dia tahu bahawa lelaki itu tidak pernah merindukan diri nya ." Haihhh .. apala aku fikir ni " Mengeluh Chaya panjang .
Dia teringin mahu makan sushi . Dia berfikir lama dan dia bangun dari katilnya untuk mandi .
" Ayuhh la kita mandi diri sendiri " Ujarnya kepada diri sendiri . Ya dia sudah kelihatan seperti orang gila .
Setelah selesai mandi . Chaya keluar dari bilik mandi nya untuk bersiap . Dia mengambil kemeja plain hitam nya dan seluar bootcut berwarna hitam tidak lupa juga shawl jersey berwarna nude .
" Ala amboi amboi , santai kelapa ala amboi amboi . " Chaya bernyanyi sambil bersiap . Suaranya sedapla juga hihi .
Setelah selesai bersiap . Chaya keluar dari biliknya dan turun ke bawah . Dia meminta izin ibu bapa nya untuk keluar .
" Mama papa , Anakmu ini ingin keluar ke luar untuk mengisi perut nya yang lapar ini " Ujar Chaya kepada mama papa nya dalam nada gurau . Biarla dia ingin bergurau dengan mama papa nya .
Mama nya yang baru keluar dari bilik air itu hanya gelakkan sahaja dengan karenah anak dara nya itu .
" Ya la anakku pergilah kamu mengisi perutmu itu . " Balas mama nya dengan memerli balik ayat Chaya tadi .
" Eh mama . Mana papa ? " tanya Chaya
Chaya baru tersedar yang papa nya tiada di rumah . Dia bertanya kepada mama nya .
" Oh biasalah papa kamu keluar minum kopi dengan member la " Balas Puan Elena .
Chaya menggangukkan sahaja apa yang dirberitahu mama nya itu . Dia menghulurkan tangan untuk bersalam dengan mama nya .
" Bye mama . Kejap lagi Chaya balik okay ? " Ujar Chaya kepada mama nya .
" Ya lah Chayaa oii " Balas Puan Elena sambil tergelak .
YOU ARE READING
Dia Bukan Milikku
RandomChaya Amelia seorang perempuan yang cantik , berdikari & diminati ramai lelaki tetapi dia menolak semua lelaki yang meminati nya demi seorang lelaki yang dia cintai iaitu Abraham Luthfi yang bukan miliknya . Tetapi dia akan terus berusaha untuk mend...