Herkes Hakan'ın dediği gibi kesici yani yani onları yaralayıp öldürecek Şeyler aramaya başladı . Hasan hala kararsızdı bu pek Üsluplu gözükmüyordu . Hepsi ok , taş , sopa , ip gibi şeyleri eline almış Serenay , Hilmi ve Merve'yi kurtarmaya gidiyordu .
Berna elindeki ipleri düşürmüştü ve ipleri toplarken birsürü insanın arasından Begüm'ü görmüştü . Hemen diğerlerini dürttü ve Sahra anında :"Begüm Begüm mmmm ! Biz buradayız Begüm mm!"
Berna hemen ağzını tuttu. Begüm'ün yanında olan tüm insanlar onlara geliyorlardı . Hepsi içinden Sahra'ya sövüyordu. Hepsi ayrı bir yere dağılmıştı ama Hakan kararlıydı bugün Serenay'ı öldü ya da diri görecekti !
#
Begüm olanlardan sonra adamları tutmaya veya durdurmaya çalışmıştı ama nafile . Yine aklına bir şey geldi kaçabilirdi . Yanındaki adama numara yapıp bağacık bağlarken eline taşı aldı ve adama indirdi . Hemen koşmaya başladı . Koştu koştu. Ormanın yine derinliklerine gelmişti . Begüm'ün arkadaşları ! Onlar yakalanırsa Begüm tek birşey yapamazdı . Aklına telefon geldi hala arka cebindeydi ama bakmaya bile kalmadan ...
#
Hilmicem birkaç gündür Serenayla kalıyordu ve onu çok iyi tanıyordu . Çok iyi ve güzel birisi diye geçirdi içinden. Ama sanki arada kalmıştı . Sanki içinden bir ses "söyleme" diyordu . Ama yine bir ses " sen o kızı seviyorsun git söyle " diyordu .Yine Serenay uyanmış ve birşeyler mırıldanıyordu . Kapı açıldı ikisi de ayağa kalktı . Biraz ekmek ve 3 dilim peynir verip çıktılar . Ama Hilmicem'in dediklerinden sonra Serenay berilan hiçbir şeyi yemiyordu . Bir anda Serenay ağlamaya başladı
Hilmicem:" Noldu prenses niye ağlıyorsun ?"
Serenay:" Ben buraya bir odaya tıkılıp aç bırakılmak için gelmedim arkadaşlarımız yok! Kimse yok ! Bir sen varsın ve artık bıktım Yanlızlık , açlık , bu sefillik ... Artık eski Hayatımı özledim annemi arkadaşlarımı ! Of yapamıyorum artık !"
Hilmicem'in de içi burkulmuştu . O da Yanlızlık , açlık gibi Şeyler hissediyordu .
Hilmicem :" Serenay emin ol bende böyle hissediyorum ama unutma yanlız değilsin ben Varım ! " dedi ve birbirlerine sarıldılar . O Sırada bir Çığlık sesi geldi . Bu arkadaşlarının sesine benziyordu . Sanki bu arkadaş ...