Férj és feleség.

203 18 7
                                    

Nem hiszem el! Ez a nő az őrületbe fog kergetni! 

-Soap, te komolyan..Miért vitted randira? 

-Mert szimpatikusnak találom, értelmes is. Karácsonykor pedig hazautazik velem. 

-Hogy micsoda? 

-Most nem lesz nyitva a bázis a két ünnep alatt. Nem tudna hova menni és anyám is megnyugodna, hogy végre hazaviszek valakit. 

-Ugye nem akarod kihasználni? 

-Miért tenném?-nézett rám komolyan.-Én nem az a fajta ember vagyok. Húzz aludni, holnap hosszú napunk lesz. 

-Igaz...Te ilyen puhafiú vagy. 

-Legalább tudok bánni a nőkkel.-mosolygott.-Ha meg nem tetszik, akkor nem kell nézned. Tartsd meg magadnak a rosszindulatot. 

Igazából csak nem tudtam hova tenni miért kellett pont egy nőt felvenni? Nem volt elég, hogy mi történt a másikkal? 

-König, nyugodj meg. Nem lesz vele baj, csak be kell illeszkednie. 

-Én nem attól félek, hogyan fog beilleszkedni, hanem attól, hogy szörnyethal. 

-Nem fog. Már jobbak vigyázunk, összeszedettebb a csapat. Vigyázunk egymásra, ne aggódj. 

-Jönni fog a következő bevetésre? 

-Szerintem igen, nem tűnik vészesnek az oldala ahogy láttam. Nem fájt neki. 

Csak néztem a plafont, próbáltam lenyugodni. Hajnal ötkor keltett minket Ghost, miszerint mennünk kell. 

-Katerinát is keltsétek fel, ő is jön. Még így is kevesen elszünk. 

Nem megmondtam?! Ott fog meghalni és ennyi, hiába. 

-Katerina, ébredj. Mennünk kell. 

-Ébren vagyok.-ült fel. 

Haja tiszta kóc, mint aki egy percet sem aludt. 

-Mikorra kell elkészülni? 

-Húsz perc, maximum. 

-Akkor..keljünk..

Mint egy hulla, úgy ment a fürdőbe, majd alig tíz perc alatt olyan lett, mint egy ember. Mint egy élő ember. 

-König, gyere.-rángatott Soap. 

Még egy gyors cigiszünet járt a bagósoknak, majd a helikopterbe szálltunk. 

-A feladat csak annyi, hogy a felderítőnk Soappal és Königgel feltérképezi a területet. Egy épület van, elég ingatag. Minden lépésre ügyelnetek kell, nem szakadhattok el egymástól. 

Katerina enyhe idegességgel nézte az alattunk levő területet. 

-Nem lesz semmi baj, csak egy szokásos bevetés. 

-Kit keresünk?-nézett a nő Ghostra. 

-Farah Karim. Megint elvitték, nincs információnk arról, hogy életben van e még.

-Feladat?

-Élve kihozni. 

-Értettem. 

Egy teljesen más személy ült előttem, mintha egy maszk lenne rajta. Idegessége elmúlt, amint földet értünk. Hárman indultunk előre, a nő hirtelen a földre húzott minket. Értetlenül nézett rám Soap, nem tudtunk felfogni miért csinálja? 

-Az épület tetején mesterlövész.-szólt a rádióba, amire érkezett a válasz: semlegesíteni. 

Bemérte, célzott, lőtt. A férfi, aki fent volt hang nélkül rogyott össze. 

Jóreménység-fokМесто, где живут истории. Откройте их для себя