Felix sigarası hâlâ yanarken aklına gelen fikirle sırıttı. Sigarayı dudakların arasından çekmiş, sigarayı tutan elini bacağa yaklaştırmıştı. Gözlerini Jisung'un yüzünden, bacağına indirmeden önce konuşmuştu." Şimdi daha eğlenceli bir şey görmek ister misin? "
𓁹
__Jisung daha sarışının söylediği cümleyi idrâk edememişken bacağında hissettiği yanma ile nefesi kesildi. Sarışın karşısındaki surata bakarken sırıttı; terden saçlarının yapıştığı bir alın, acıdan dolmuş ve korkuya ev sahipliği yapan çekik gözler, nefesinin kesilmesi ile ince dudakları aralanmış yüz ona zevk veriyordu, fazlasıyla hemde.
Evet, Felix sigarasını açtığı kesiklerin üzerinde söndürmüştü. Şimdi ise elindeki bitmiş çöpü karşısındaki çelimsiz bedenin yarasını oyarcasına bastırıyordu. Jisung'un gözlerinden boşalan yaşlar Felix'i mutlu ederken son kez sertçe çöpü bastırıp bir kenara fırlattı. Arkasındaki kolona yaslanırken eli siyah poşetin içinden başka bir içki çıkarmaya koyuldu. Jisung şok içinde acıdan ağlıyor, küçülüp un ufak oluyordu.
" Amma ağlakmışsın sen Jisung. Ne o, çocukluk dönemlerini atlatamadın mı yoksa? "
Felix kendi dediği şeye sırıtmış, kapağını açtığı içki şişesini kafasına dikmişti. Suymuşçasına içkiyi içiyor, ağzından taşan damlaları siklemiyordu bile. Nefeslenmek için ağzını şişeden ayırırken derin bir nefes aldı Felix.
" Yalamak ister misin? "
" N-ne, ne yalaması? "
" Küçük sincabın aklına ağzı olduğu gelmiş bakıyorum. Diyorum ki, o çene yaptığın ağzınla boynumdaki içkiyi yalamak ister misin? "
Jisung boş boş gence bakıyordu sadece. Ne yalamasından bahsediyordu bu çocuk? Kafası yerinde değildi ve böyle devam ederse iyi şeyler olmayacaktı.
" Felix, eve gidelim. "
" Korkuyor musun? "
" Hayır. "
" Jisung, korkuyor musun? "
Gözlerinin içine baktım sadece. çillerinin kapladığı yanaklarının üstündeki şişmiş, kızarık gözlere. Korkuyorum diyemedim ama anlamıştı beni sanki.
" Geldiğimizden beri eteğinin altından gözüken uyluklarına dokunmuyorum bile, sadece biraz kesik attım bacağına. Bumu korkutuyor seni Jisung, hepsi bu mu? "
Derin bir nefes almıştım bu sefer. Şuana kadar yaptığı şeylere göz yummuş olabilirdim ama Felix'in ağzından çıkan cümleler git gide saçmalaşıyordu. Delirmiş gibiydi.
" Felix sen deli misin? Sence bana bunları yapman normal mi? Evet korkuyorum, çünkü sen kafayı yemişsin ve git gide kötüleşiyorsun. Beni taciz etmemiş olabilirsin ama beni yaralaman taciz etmenle eş değer Felix! "
" Değil Jisung. canının acıması hayatın bir ayrıcalığıdır, sende bu ayrıcalığa sahipsin. Ama zevk basittir, istese herkes bir şekilde bir şeyden zevk alır ama herkesin canı acımaz. Bir ev arkadaşı olduğumuzda beni anlamanı beklemiştim ama şuan muhtemelen sahip olduğun en deli arkadaşım; ama merak etme Jisung, sana öyle şeyler yapacağım ki delirmekten gözün dönecek. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mad hatter, jilix.
Fanfiction" en iyi insanların hepsi delidir. " " en iyi insanların hepsi.. " 'angst!! - femsung!!