Nehéz volt a vőlegényemről beszélni. Landolás után azonnal ellátták a sebemet, bekötöztek, majd mehettem a dolgomra. Egyből ágyba estem, hiszen nagyon féradtnak éreztem magamat. Nem is érdekelt, hogy még rajtam volt a katonai felszerelés, csak aludni akartam. Soap és König még nem értek fel. Egyedül voltam a szobában, megterhelőnek éreztem a napot.
-Katerina?
-Hm?-fordultam meg az ágyon.-Mondd Ghost.
-Van rövidebb változata a nevednek?
-Nem, nincs.
-Most már van, Kate.-a kezembe nyomott egy önragadós névtáblát.-A teljes neved nem fért ki, ezért ezt kapod. Plusz, a dögcéduládra kellenek még az információk.
-Berlinben születtem, vércsoportom ab pozitív, rangom mesterlövész és felderítő.
-Rendben, csak ennyit akartam.
-Lenne egy kérésem.
-Igen?-fordult vissza a férfi.
-Tudnál hozni egy csomag jeget? Akár három rész alkohol egy rész víz is jó lefagyasztva.
-Rendben, nemsokára hozok.-ment ki a szobából.
Elnyomott az álom. Rémképeket láttam. Láttam a vőlegényem koporsóját, a megtört családjának pillantásait felém. Órákig ültem a szakadó esőben a sírnál.
-Kate..Katerina...Jó reggelt, ébresztő. Hoztam jeget.
-Hol a picsába vagyok?-csúszott ki a számon a kérdés.
-Jó reggelt, ébresztő van.-rakta a lábamra a jeget, ami szinte égetett.-Nyugi, csak rosszat álmodtál.
-Felébresztettem a többieket?-néztem körbe, majd az órámra.
-Nem, még csak este tíz van. Lent vannak, de neked sem ártana, ha lemennél enni.
-Nem vagyok éhes, csak fáradt.-elkezdtem az ágy mellé tenni a felszerelésemet.-A szétvágott nadrág kukába?
-Majd vidd le a raktárba, számba veszik és kapsz másikat.
-Kösz a jeget.
-Semmiség. Nem viccből mondtam, hogy menj le enni, Price kezd aggódni.
-Ugyan már, akkora baj nincsen velem.
-Csak nézz magadra. Alig egy hét alatt benyeltél egy bordarepedést és egy fél lábas égési sérülést.
-Amig nem a kezemet vagy lábamat vágják le addig nincsen baj.
-König majd hoz fel neked valamit, elvégre egy városból jöttetek. El ne merj addig aludni.
Csendben távozott. Nem tudtam mire vélni ezt a szintű aggódást, de jelenleg nem érdekelt. Csak dohányozni szerettem volna, de a lábam nem engedett. Ha levettem a jeget akkor elkezdett lüktetni, így másik nadrágot vettem fel, majd égés elleni szprével fújtam le.
-Te meg merre?-nézett rám Soap.
-Megyek dohányozni, utána pedig enni..
-Most visszafordulsz, leülsz oda ahhoz az asztalhoz és eszel. Utána mehetsz cigizni, addig nem.
-De mindjárt visszajövök..
-Soap megmondta, nem mész sehova.-jelent meg König.
Az asztalra tette a tálcát, majd mindketten távoztak. Tipikus német ebéd, ha úgy vesszük. Talán akkor ettem utoljára ilyen finomat, mikor még a vőlegényem főzött..Igaz, azt az egy szelet süteményt már nem bírtam legyűrni. Percekig ültem az asztal felett, csak néztem a cseresznyés csodát.
ESTÁS LEYENDO
Jóreménység-fok
RomanceKét, alig a harmincas éveit taposó fiatal elveszti szerelmét. A halál ereje képes életeket tönkretenni és szerelmet kovácsolni. Katerina, a Task Force csapatába jelentkezik, majd hamar megtalálja azt az egy embert, aki a létező, földi poklot hozza e...