Of senin gibi taksicinin ben derken korna sesiyle irkildim ve tam sağıma bakacaktım ki...
~6 yıl sonra~
Başımda bir makine ötüyordu neredeydim ben? Gözlerimi açtım, hastane odasındaydım ve açtığımda ilk gördüğün şey karşımdaki vazodaki çiçekler olmuştu. Bu çiçekler resmen hayatımda gördüğüm en güzel çiçeklerdi aslında hiç çiçek almamıştım ama neyse. Birden kapı açıldı karşımda bir adam dikiliyordu ben onu tanımıyordum. Ne oluyordu burada diye adama bakarken adam şok geçirmiş bir suratla bana baktı ve elindeki tepsiyi yere düşürdü. Sinirli gibiydi ama sanki bana özlem duyuyormuş gibi de bakıyordu tabi bu bakışma bu kadar uzun uzun yaşanmadı. Elindeki tepsiyi düşürdüğü gibi bir bana bir de tepsiye tekrar baktı ve koşarak uzaklaştı. Tam o sırada bir adam daha geldi.
'' Lalin uyanmışsın'' dedi şaşkın bir suratla.
Ona cevap veremeyecek kadar da yorgundum halbuki ama onun artık kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu.
'' kimsin sen? ''
''dur bekle ben doktoru çağırayım ''
Ya ne doktoruydu bu ben neredeydim derken doktorla o adam geldi. Doktor çok sevinçliydi yanındaki adamda öyle yaşlıydı ayrıca bu kırışıklıklarından belli oluyordu.
''lalinim kızım seni çok özledim babacım nasıl özledim bilemezsin tam altı yıl oldu o kaza''
''ne kazası?''
''ne demek ne kazası lalinim.''
''ne kazası ben kazamı geçirdim?''
''evet de lalin sanki hatırlamıyormuş gibi yani sende''
Ben kaza geçirmiştim ama niye hatırlamıyordum ve babamı bile hatırlamıyordum. Diye düşünürken doktor içeri girdi.
''geçici bir hafıza kaybı ama siz yine de bu süreyi en aza indirmek için çabalayın ona hatırlatacak anıları tekrar canlandırın.''
Duyduklarıma ben inanamıyorken babama baktım bilmiyordu ona da söylememişlerdi suratından belliydi şaşkınlığını gizleyemiyordu...
Aradan birkaç saat geçmişti kapı çaldı polisler içeri girdi ve olay hakkında sorular sormaya başladılar. En sonunda bana çarpan kişinin bilerek çarpmış olup olamayacağını sordular benim aklıma kimse gelmedi ve bu soruyu cevaplamaya gerek duymadığımı söyledim. Tam kalkmış gidiyorlardı ki aralarından bir polis memuru masada duran çiçeklere döndü.
''bunları kim getirdi ne kadar da çok getirmiş''
''bilmem ben uyandığımda buradalardı''
'' bunu getiren kişiyi tanıyormuşsunuz'' bu sefer gözleri babama dönmüştü.
'' hayır hatta onlar geleli çok oldu bir sabah geldiğimde buradalardı arkadaşlarının bırakmış olabileceğini düşünüp çok sorgulamadım''
''Anladım, iyi günler''
Polis gittikten sonra çiçek hakkında bilgi edinmeye karar vermiştim çünkü 4 çiçek vardı önümde ve hepsi de aynıydı bunları bir kişi almış olmalıydı ama babamda bilmediğine göre kim olabilirdi.
Gece saat 9 sularıydı babam bu gece eve gideceğini ve kıyafet alıp geleceğini ama yarın geleceğini söylemişti. Sabahtan burada olurum demişti bende babam gidince tek kaldığım için erkenden yatmaya karar vermiştim.
Uyuyordum fakat çok susadığımı ve boğazımın kuruduğunu hissedip kalktım etrafıma bakındım su şişesi arıyordum tam o sırada kapının kulpu aşağı inmeye başladı ben uyumuş numarası yapıp ne olduğunu izlemeye karar verdim hemen kapı açıldı içeri giren bir erkekti vücut yapısı ve saçından belli oluyordu ama yüzü gözükmüyordu elinde bir şey vardı ama göremiyordum biraz eğilip çok az hareket edeyim derken yatağımda tam yanımda bulunan kumandanın yere yapışmasıyla onun gözlerinin bana dönmesi aynı anda oldu...
———————————————————
Selam asklarr bu bölüm biraz kısa olduu ama artık daha uzun bölümler olucak.Lalinimize kimden çiçek geldi acaba?
Odaya giren densiz kim?
Laline kim çarptı?Bakalım neler olucak
Bu arada insta hesabını takip etmeyi de unutmayın aşklarımm
İg: sensizgecenbirhayat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lalinler Öldüğünde
RomanceO Lalin Çiçeği aşkı semboller ve sen benim Lalinimsin sen benim askımın varlığının bir kanıtısın lalin hemde somut bir kanıtısın...