Hisler...

1K 61 21
                                    

Öpmesiyle beraber hemen geri çekildim.

Seyran="Napıyosun sen ya."

Ferit="Seyran."

Seyran="NAPIYOSUN."

Ferit="Özür dilerim Seyran."

Seyran="Ne özrü ya, eğer bir daha böyle bir şeye kalkışırsan olacaklardan ben bile sorumlu değilim..."

1 Hafta Sonra
O olaydan sonra Feritle hiç kavga etmemiştik ufak tefek kavgaları saymazsak, artık Ferit ne Pelinle görüşüyordu ne de Pelin Feritle.

Ferit="Seyran bugün kahvaltıyı dışarda yapalım mı, ben dedemle konuştum, sonra da spora gideriz."

Seyran="Peki." hazırlanmaya gittim spor kıyafetlerimi aldım ve çıktık, aşağıya indiğimiz de Ferit beni teknenin olduğu yere getirdi.

Seyran="Feritt."

Ferit="Hadisene."

Seyran="Yok, olmaz ben gelemem."

Ferit="Seyran ne demek ben gelemem gel."

Seyran="Iı yok vazgeçtim ben dönüyorum."

Ferit="Seyran aaa manyakmısın kızım atlasana gel tut elimi."

Seyran="Atlayamam ki, atlayamam, olmaz."

Ferit="Karıcım benim bak ben burdayım yanındayım abiye rezil oluyoruz burda." daha fazla rezil olmamak için Feritin elini tuttum. Güzel bir restoranda gelmiştik.

Çalışan="Hoş geldiniz Ferit bey Hoş geldiniz Seyran hanım." çalışanın adımı bilmesine şaşırmıştım.

Seyran="Hoş bulduk."

Ferit="Hoş bulduk, ee Seyrancım karar verdin mi ne yiyeceğine."

Seyran="E, ben bişey almıyim şu yeterli teşekkür ederim."

Ferit="Olmaz öyle bişey, sen bizim için 2 tane Acai bowl getirirmisin."

Çalışan="peki, tekneyi görünce biz hemen hazırlamıştık zaten."

Ferit="Hımm güzel." bunu beklemiyordum o yüzden küçük bir güldüm.

Seyran="Ne yiyeceğini de mi biliyolar."

Ferit="Onun için geliyorum ondandır."

Seyran="Peki."

Ferit="Sen sevmezmisin."

Seyran="Bizim evde pek tercih edilen kahvaltı türü değildi tabi."

Ferit="Seveceksin güven bana." yemeklerimiz gelmişti.

Ferit="Hemen ye beklersen kötü olur." Feritin dediği kadar da vardı tadı çok güzeldi, Ferit kendininkini yemişti, bende az kalmıştı onu yiyordum, Ferit bana dikkatlice bakıyordu gülümseyerek, bazen diyordum acaba Ferit bana aşıkmı sonrada vazgeçiyordum... Spor salonuna gelmiştik, soyunma kabinine girip üstümü değiştim ve spora başladık, bazı hareketleri yaptık, çok yorulmuştum o yüzden su almaya gittim.

Seyran="Ferit ben bi su alıp  geliyorum sonra da çıkarız."

Ferit="Tamam Karıcım." su almıştım, Ferit Abidin abiden arabasını istemişti arayarak,çok yorulduğum için biraz kestirmek istedim arabada... Uyandığımda evdeydim sanırım Ferit beni kucağına alarak getirmişti... Kalktığımda Ferit koltukta uyuyordu yanına tekli koltuğa geçtim ve onu izlemeye başladım, beni etkiliyordu her ne kadar bazı tatsız olaylar olsa bile... Yanına çömeldim onu izleyip nefesini kokladım, hayatımda ilk defa böyle hissediyordum sanırım aşık oluyordum...


Canlarım yeni bölümü umarım beğenirsiniz SeyFer aşkı daha yeni başlıyorr, volte atmayı ve yorum atmayı unutmayın, isteklerinizi de yazmayı unutmayın sizleri seviyorum görüşmek üzereee❤️❤️❤️

Yalı Çapkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin