8-Charlotte

9 3 0
                                    

Za noc jsem se probudila asi třikrát úplně zpocená a vyděšená, sice nevím co se mi zdálo ale mám dojem že to má něco společného s upíry a Nathanem. Ráno jsem se šla hned vysprchovat abych nebyla tolik zpocená.

Když jsem to udělala převlékla jsem se z pyžama do legínů a topu a zavolala jsem Katie že jsem připravená jít na snídani.

Cestou na snídani jsem si furt v hlavě přehrávala co se stalo a co jsem viděla a nemohla jsem to pochopit.

Na snídani jsem si dala croissand a pomerančový džus. Katie si dala to samé a trvala na tom abychom vyfotily story na Instagram. Samozřejmě že to nesnáším ale mám ji rada tak jsem ji to dovolila.

Potom jsme šli na pokoj a snažily se vymyslet co bychom podnikly. Katie napadlo že bychom mohli zajít na zmrzlinu tak jsem souhlasila.

Vzaly jsme si stejné květinové šaty a vyrazily jsme do města. Ve městě bylo strašně narváno ale měly jsme štěstí že na zmrzlinu žádná fronta nebyla. Já jsem si dala vanilkovou a Katie jahodovou. Našly jsme lavičku a sedly si.

Po chvilce mlčení ticho prolomila Katie
"Hele jak to je mezi tebou a Nathanem?"
Řekla láskyplně
Vážně jsem se modlila aby nezačala mluvit o tomhle tématu ale stalo se a teď nemůžu dělat nic jiného než odpovědět že nevím.
"Viděla jsem jak se na sebe koukáte a úsmíváte a veř mi je do tebe úplně zakoukaný!"
"Ne neni!"
"Ale Jo je!"
Odfrkla jsem si a řekla že už to nebudu dal řešit.

Když jsme dojedly řekly jsme si, že se půjdeme projít.

Vampire curseKde žijí příběhy. Začni objevovat