4

734 63 81
                                    

Fic'de cinsellik fazlasıyla ,kaldıramayanlar okumasın.
Yeniden uyarayım dedim .

Yazım yanlışları için özür dilerim

######

Son kez içinde gidip gelerek, sıcak menilerini sevgilisinin içine bıraktı Jisung.
Şu an ,kendisini acayip derecede yorgun hiss ediyordu.

Jeongin'in canını acıtmadan içinden çıkarak yan tarafa uzandı .
Jeongin'in gözleri yaşadığı zevkden dolayı hala dolu doluydu.
Jisung'un yatağa uzanmasıyla jeongin hemen sevgilisinin kolları arasına girdi, ve ona sıkıca sarıldı.

"Yorgun musun bebeğim?"

Başını onaylamaz şekilde sallayarak, Jisung'un çenesini öptü Jeongin.
Dudakları öpüşmekden şişerek dolgunlaşmıştı.
"Ben değilim ama sen öyle görünüyorsun"

Sevgilisini onayladı Jisung ,pratiklerden sonra Jeongin'le seks yapmak vücudunu iyice yormuşdu.
Sadece ,sevgilisine sarılarak saatlerce uyumak istiyordu.

"Aslında bir kaç tur daha yapa bilirdik ama, hem senin canını yakmak istemem ,hemde ben yorgunum.
Hem birazdan yurda dönmemiz gerek"

Pek istemesede başını salladı jeongin.
Jisung'la daha fazla vakit geçirmek istiyordu.
Grup arkadaşlarına sevgili olduklarını söylemek ,kimseden çekinmeden,korkmadan sevgilisini öpmek istiyordu.

"İlk sen mi duş alırsın,yoksa ben mi?"

"Birlikde alalım"

Ayağa kalkarak küçük olanı kucağına aldı Jisung ,jeongin'in bir eli omzunu sıkıca kavramışken ,diğer kolunuda erkek arkadaşının boynuna dolamıştı.
Kucağında ki sevgilisinin yüzüne yaklaşarak ,dudağına küçük bir öpücük bıraktı.
Sevgilisini çok seviyordu.

"Seni seviyorum Jeongin"

"Bende seni seviyorum "

######

Hyunjin'in odaya girmesiyle diz üstü bilgisayarını yatağa bıraktı Changbin.
Artık konuşma zamanı gelmişdi.

"Konuşalım mı Changbin?"

Başını sallayarak Hyunjin'i onayladı Changbin.
Konuşarak her şeyi hall etmek istiyordu.
Çünkü düşündükce kendini kötü hiss ediyordu.

"Öncelikle dün gece benim içmem hataydı .
Sonra senide dahil etdim ve olanlar oldu.
Bunun için özür dilerim .
Olanları unutarak devam edemez miyiz hyung?"

Yerde olan bakışlarını Hyunjin'in yüzüne kaldırdı Changbin,hyunjin kadar o da hatalıydı.
"Bende özür dilerim Hyunjin seni durdurmam gerekirdi.
Ama olanlar oldu ve artık geri dönemeyiz
Her şeyi unutalım sanki hiç yaşanmamış gibi"

Küçük bir gülümsemeyle hyung'unu onayladı Hyunjin
Changbin gerçekden çok iyi kalpliydi.
Evet gürültücü olabilirdi ,sinirlene bilirdi ama konu "grup arkadaşları" olduğunda canını bile verebilirdi.

Ailesinden daha çok seviyordu onları tabii diğerleride onu.

Hyunjin'in kendi yatağına oturmasıyla rahat bir nefes alarak kendi işine geri döndü Changbin.
Şu an daha rahat hiss ediyordu.

Bir kaç saat sonra biten filmiyle esnedi Changbin ,acayip derecede uykusu geliyordu ama ağzı bir kaç saatdir su içmediği için kurumuşdu.

Offlayarak yerinden kalkdı Hyunjin bir saat önce telefonuyla ilgilenmekden yorulmuş ,sonrada ışığı kapatarak uyumuşdu.

Önce diz üstü bilgisayarını çalışma masasına bırakdı ,sonra fazla ses çıkarmamaya özen göstererek odadan çıktı.

Ses çıkarmadan mutfağa yürürken ,mutfak kapısına geldiğinde bardak kırılma sesiyle irkildi .
Hemen mutfağın ışığını açarak içeriye girdi birileri canını yaka bilirdi.

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin