28 Ekim 2023
Anneme partiden bahsetmemin ardından sosyal bir aktivite yapmama sevinmiş şekilde gitmeme izin vermişti ama paranoya bir şekilde bu sevinci bana sahte geliyordu.
Eve bir iki saate alışmıştım aslında şu an yabancı bile gelmiyordu. Karanlık bir havası vardı ve bu çok hoşuma gitmişti alt katta mutfak,banyo, annemin odası oturma odası ve nasıl değerlendireceğimizi bilmediğimiz bir oda vardı. Üst katta benim odam, misafir odası Ve yine boş bir oda vardı odamın kendine özel banyosu vardı ve bu çok güzeldi. Banyoda küvet bile vardı. Bodrum katı vardı ama inmemiştim annem kirli olduğunu söylediği için.
Arka bahçesi çok büyüktü ve büyük bir havuzu vardı burası gerçekten parti vermeye çok uygundu ama bunu yapacağımı sanmıyorum. Annem bir şekilde eşyaların yarısını çoktan yerleştirmişti. Yardım almış olmalıydı tek başına bu kadar şey yapmış olması imkansız özellikle benim odam tamamıyla yerleştirilmişti.
Odamın duvarları bordoydu -bu rengi sevdiğimi annem biliyordu- siyah halım ,siyah perdem kitaplığım,çalışma masam, siyah gardropum,siyah nevresimi olan yatağım odayı doldurmaya yetmiyordu oda gerçekten büyüktü. Ve tam hayalimdeki gibiydi evet bu kadar siyahlık bana fazla gelmiyordu.Dolabımı açtım ve elbiselerime baktım bordo sırt dekolteli sade mini bir elbiseyi elime aldım. Bence bu uygundu. Elbise:
Elbisemi giyinip çok ağır olmayan kapatıcı rimel ve bordo rujdan oluşan makyajımı yaptıktan sonra aynaya baktım. Fazla mı abartı olmuştu? Aslında çok güzel görünüyordum yüzüm vücudum ama bir türlü özgüvensizliğimden kurtulamıyordum hep fazla abarttım diyerek kombinimi değiştiriyordum ve istediğim gibi gidemiyordum. Bu defa karar değişikliği yaşamadan annemin seslenişini duydum
"Andrea! Arkadaşın burada."
Ben hazırlanırken zaman epey geçmişti hava kararmaya başlıyordu. Evin ön tarafına bakan camımdan dışarı baktığımda beyaz bir arabanın beni beklediğini gördüm Ethan'a eve geldiğim gibi konum atmıştım ve o da dediği gibi gelmişti. Siyah el çantamın içine telefonumu koyduktan sonra odamdan çıktım ve aşağı indim annem beni görünce gülümsedi.
"Çok güzel olmuşsun!"
Yanağına bir öpücük kondurdum.
"Teşekkürler anne."
Annem arabadan çıkmış arabaya yaslanmış şekilde duran Ethan'a baktı.
"Tatlı görünüyor adı ne?"
Dedi sanki sevgilimden bahseder gibi.
"Yeni tanıştık ve tatlı olmasıyla ilgilenmiyorum. Adı Ethan Lyman."
Adını duyunca kaşlarını hafifçe kaldırıp indirdi.
"Hmm Lyman güzel."
Annemin sessizce dediği şeye aldırış etmeyerek topuklu ayakkabılarımı giyip kapıdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
N̶E̶W̶ LİFE.
Fantasy"Normal bir genç" gibi yaşayan Andrea Royal yeni bir kasabaya taşınır ve yeni bir hayata başlar. Ama gerçekten yeni bir hayat mı yoksa geçmişten gelen şeyler mi? Kendi hayatında bir sürü boşluklar olan Andreaya yeni kasabada tanıştığı kişiler ve kas...