Чонгук сидів у своїй кімнаті та роздивлявся фотографії, зроблені на полароїд. У навушниках грали Queen, та хлопець злегка похитував головою у такт музиці. Він дивився на дівчину, яку бачив вчора біля школи з подругами і сфотографував. Ненсі Робінсон усміхалась, тримаючи в руках книгу і дивлячись на дівчат, що стояли перед нею. Її усмішка була такою чарівливою, з милими ямочками на щоках, а блакитні очі так і випромінювали щастя, що неможливо було не задивитися. Дівчина була ніби лялька: у коротенькій спідничці, білій сорочці, жовтих кедах та із зібраним у високий хвіст золотистим волоссям. Чонгуку вона подобалась вже дуже давно, але хлопець так і не наважився підійти до неї та сказати банальне «привіт». І хай він був далеко не потворою, та і навчався добре, але дівчини в нього зараз не було, частково через те, що багато з них задивляються на хлопців, які грали у футбол. До того ж Чон так соромився та хвилювався поряд з нею, саме через це познайомитися їм так і не вдалось.
Двері в кімнату голосно відчинились, і всередину забіг молодший брат Чонгука. Він підбіг до нього та нахилився, побачивши фото. Гук стягнув масивні навушники та сховав фотографію за спиною.
– Зонову витріщаєшся на неї, – уїдливо промовив молодший та посміхнувся. – А вона гарна.
– Чого прийшов, дрібното? – невдоволено пробурмотів Чонгук.
– Дай плеєр. Ти обіцяв, – Югьом почав жалібно нити.
– Я багато чого обіцяв.
– Мамо! – вигукнув хлопчик, а Чонгук тяжко зітхнув та вимкнув плеєр.
– Тримай. Тільки спробуй знову втиснути кнопки, не дам більше.
Югьом застрибав від щастя та забрав у брата плеєр з навушниками. Чонгук похитав головою та піднявся з ліжка, роздивляючись на підлозі речі, які він так і не прибрав до кінця, якщо мати це побачить, то добре Чону не буде. Гук підійшов до магнітофона, дістав звідти стару касету поставивши нову. Улюблений гурт знову співав для нього, тільки не в плеєрі, а вже у кімнаті. Чонгук розвернувся та, злегка пританцьовуючи, почав прибирання.
Його кімната виглядала цілком звичайно для підлітка його віку, хіба що завішана плакатами відомих виконавців і героїв фільмів та набита різними цікавими речами, наприклад, синтезатором, дошкою для серфінгу, гітарою та купою коміксів. У Чонгука навіть був комп'ютер, за яким він проводив не так багато часу, як його однолітки. Чон віддавав перевагу живому спілкуванню, замість надсилання комусь повідомлень через повільний інтернет.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я був створений, щоб кохати тебе
FanfictionПодії фанфіку відбуваються у 80-х роках. Чонгук звичайний американський школяр, який вважає, що нічим не відрізняється від своїх однолітків, любить малювати та закоханий у дівчину своєї мрії. Але все змінюється, коли він зустрічає незвичайного хлопц...