Κεφάλαιο 33

351 39 12
                                    

-Εμαθα τα ευχαριστα οτι παντρευεστε και ηρθα να σας ευχηθω. ειπε ο Μανος.

-Ωραια ηρθες, μας ευχηθηκες...τωρα εφευγες?? ειπε νευριασμενος ο Αρης και ηρθε διπλα μου.

-Γιατι ρε φιλε αν δεν φυγω τι θα γινει?ειπε και εκανε ενα βημα μπροστα προς το μερος του Αρη.

-Δεν θες να μαθεις...φιλε...ειπε ο Αρης με την σειρα του και εκανε και αυτος ενα βημα μπροστα.

-Οχι ρε φιλε..θελω να μαθω. ειπε και τον εσμπρωξε. Μα τι ηθελε τελος παντων...

-Πιστεψε με δεν θες....φιλε!! ειπε και τον εσμπρωξε και ο Αρης. Προβλεπω γερο ξυλο εδω περα.

-Φυγε...ειπα καθως μπηκα αναμεσα τους και εσμπρωξα τον Μανο με το χερι μου.

-Δεν τελειωσαμε εδω. ειπε απειλητικα ο Μανος και εφυγε κοπανωντας την πορτα πισω του.

-Τι ηθελε αυτος εδω??με ρωτησε νευριασμενος ο Αρης.

-Δεν ξερω..πραγματικα δεν εχω ιδεα.του ειπα και πηγα κοντα του.

-Και τοτε πως βρηκε το που μενουμε και που εμαθε οτι παντρευομαστε?? ρωτησε θυμωμενος και μου πεταξε το χερι που το ειχα τοποθετησει πανω στο στερνο του. Δεν ηξερα τι να απαντησω εκεινη την στιγμη. Και απλα τον κοιταζα εκπληκτη. Δεν πιστευω να νομιζει οτι εγω του ειπα να ερθει...

-Το φανταστηκα..ειπε και εφυγε νευριασμενος προςς το δωματιο. Αληθεια δεν ειχα ιδεα πως εμαθε το που μενουμε και το οτι παντρευομαστε. Ομως γιατι ο Αρης ειχε υποψιες οτι εγω του ειπα να ερθει??

Μερια Αρη.

Πραγματικα δεν ξερω τι να πω. Τι στο διαολο ηθελε αυτος ο μαλακας στο σπιτι μας?? Πως εμαθε οτι παντρευομαστε?? Παντως απο οτι καταλαβα και η Ροουζ ειχε μεινει εκπληκτη απο την παρουσια του. Δεν ξερω..ειχα πολα νευρα και θολωσα. Δεν επρεπε να ξεσπασω ετσι. Δεν μου φταιει σε τιποτα.

Και τωρα να με εδω να καθομαι στο κρεβατι και να σκεφτομαι. Τα παντα. Απο την πρωτη μερα που γνωριστηκαμε. Ποσο γλυκια ηταν εκεινη την μερα. Οταν επεσε καταλαθος πανω μου. Το ποσο εκπληκτοι ειχαμε μεινει και οι δυο οταν ειδαμε οτι ειναι θα ειμαστε συγκατοικοι. Αχ...απο την πρωτη μερα που την ειχα δει ενιωσα κατι μεσα μου που δεν το ειχα ξανα νιωσει ποτε μου. Ειναι τοσο γλυκια. Τοσο ομορφη...τοσο αθωα και ειναι δικια μου. Αυτο το παιδι ειναι οτι καλυτερο μου εχει τυχη. Ειμαι πολυ ενθουσιασμενος. Θελω πολυ να ειναι αγορι και να του μαθω τα παντα. Πως να φαιρετε σε μια κοπελα.. και πανω απο ολα να μην κανει τις ιδιες μαλακιες με τον πατερα του. Θα του μαθω ποδοσφαιρο..ποδηλατο..θα του μαθω να οδηγαει...αν και πιστευω οτι η Ροουζ θα εχει αντιρηση..αλλα δεν με νοιαζει. Θελω να του μαθω τα παντα. Αλλα και απο την αλλη δεν θα με χαλαγε να ειναι και κοριτσι. Θα της μαθω πως να φιλασετε απο τους πεφτουλες σαν εμενα. Αν και επειδη θα ειναι κοριτσι η Ροουζ θα την προσεχει πιο πολυ απο εμενα. Θα ειναι πιο δεμενη μαζι της. Οτι και να ειναι εγω θα το αγαπαω. Θα μου αλλαξει ολη μου την ζωη για παντα και θα ειναι το μονο ατομο στον κοσμο που θα αγαπαω περισσοτερο απο την Ροουζ.

-Αρη?? ειπε σιγα η Ροουζ καθως ανοιξε την πορτα. Σκουπισα τα βουρκωμενα ματια μου και πηγα προς το μερος της.

-Σε αγαπαω. Συγνωμη για πριν. της ειπα και την φιλησα.

-Αρη εκλαιγες? με ρωτησε και επιασε τα μαγουλα μου με τα χερια της και γυρισε το κεφαλι μου τοσο ωστε να κοιταω απευθειας στα ματια της.

-Οχι ρε...ειπα και εφυγα απο κοντα της.

-Αρη!! μου φωναξε και γυρισα αποτομα κοιτωντας την.

-Τι??φωναξα.

-Πες μου τι τρεχει ρε γαμοτο...!! μου φωναξε.

-Να μωρε..θυμωμουν οσα εχουμε ζησει απο την πρωτη μερα που συναντηθηκαμε και να μωρε συγκηνηθηκα. ειπα και ηρθε κοντα μου. Μου επιασε με τα δυο της χερια τα μαγουλα μου και με φιλησε.

-Εισαι οτι καλυτερο εχει συμβει στην ζωη μου και δεν σε αλλαζω με τιποτα στον κοσμο. μου ειπε και με ξανα φιλησε.

-Και εγώ σε αγαπαω μωρό μου και δεν θέλω να σε χάσω πότε..ειπα και την ξαναφιλησα. Τύλιξα τα χερια μου γυρω απο την μεση της και αυτή γύρω από τον λαιμό μου.
-Αρη?? Να σου πω...νυστάζω? ? Είπα και την κοίταξα απορημένος. Ήταν το μόνο πράγμα που δεν πίστευα ότι θα άκουγα τώρα.
-Παμε για ύπνο? ? Με ξαναρώτησε.
-Παμε. Είπα και ξαπλωσα με αγκαλιά στο κρεβατι. Την εσφυγκα τόσο πολύ πάνω μου που νόμιζα ότι θα την σκάσω.

Μερια Ροουζ.

Αχου το μωρέ τον γλυκούλη μου. Δεν το πιστευω ότι συγκινήθηκε. Τον λατρευω!! Απλά τον λατρεύω! ! Ότι και να κάνει πάντα θα τον συγχωρώ. Είναι όλη μου η ζωή. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω πότε να ζήσω μακρυα του. Και τώρα. Με έχει αγκαλιά και κοιμωμαστε. Για την ακρίβεια εγώ σκέφτομαι και χαμογελάω με το πόσο σφιχτά με σφίγγει πάνω του.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μετά από 3 ώρες κατάφερα να κοιμηθώ. Και τώρα ξύπνησα. Κοιταω δίπλα μου και δεν βλέπω πουθενά τον Αρη. Κοιταω στο κομοδίνο και βλέπω το κινητό του.
-Αρηηη!! Φώναξα πέντε με έξι φορές αλλά δεν πείρα απάντηση.
Κοιταξα το κινητό του και μπήκα στα μηνύματα. Δεν ξέρω γιατί αλλά καιρός ήταν να ψάξω το τηλέφωνο του. Βλέπω πάνω πάνω ένα μήνυμα από έναν άγνωστο αριθμό.
"Αν βάστα και έχεις και τα κότσια έλα να με συναντήσεις στην πλατεία κοντά στο σπίτι σου...φιλε" έγραφε και αμεσως κατάλαβα ποιος ήταν. Μα πού στο καλό βρήκε τον αριθμό του?? Και τι θέλει τέλος πάντων? ? Σηκωθη έβαλα ένα τζιν σορτσακι και μια μαυρη τιραντε μπλουζα . Τα μαυρα μου σταρακια και είμαι έτοιμη. Άρχισα να τρέχω μέχρι την πλατεία. Σε μια στιγμη αντικρησα τον Μάνο και τον Αρη. Σε μια στιγμη ακουσα έναν περίεργο ήχο. ΟΧΙΙΙ! !!
...
...
...
...
Λοιπόν αυτό είναι το καινούριο κεφάλαιο. Και είναι αφιερωμένο στην @VassiaSarma . Ελπίζω να σας άρεσε. Περιμένω σχόλια και vote. Το επόμενο μάλλον θα μπει αύριο. Μέχρι τότε φιλακιαα ❤❤

-Αλεξάνδρα! !

Ολα αλλαξαν ξαφνηκαWhere stories live. Discover now