Merhaba! öncelikle çok çok çok özür dilerim biliyorum çok gecikti fakat hikayeye öylesine başladığım için ilham gelmedi. Hatta hikayenin güzel olduğuna ve devam etmemi isteyen güzel yorumlar ve mesajlar gelmeseydi bu hikayeyi silecektim. Bu kadar ilgi çekilmesi beni gerçekten şaşırttı. Herkese destekleri için teşekkür ederim. O yüzden bu bölümü biraz daha aksiyonlu ve uzun yazdım umarım beğenirsiniz! Hikaye hakkında fikirleriniz olursa lütfen bana mesaj atın. İyi okumalar!
Dün akşam nasıl uyudum bilemiyorum ama her lanet olası yerim tutulmuştu. Hayır sorun yatakta değil.Kesinlikle bende.Lanet olsun bir gariplik var elimi kafamı koyduğum yastığa uzattım ki.. bir dakika bu yastık değil, bu..bu bir kol mu!!
''Aaaaaaaaa!''
Yanımdaki çocuk hala uyuyor olsa da kaşları çatıp hafif kedi mırıltıları çıkarttı.
''Ne yapıyorsun burada lanet olası balina tacizcisi!''
Sanki her şey normalmiş gibi bana baktı.
''Uyuyorum. Yani uyuyordum!''
Üstümde her şey yerinde mi diye denetlerken çapkın bir gülüş attı.
''Sana söyledim değil mi? göğüsleri benle aynı, hatta benden daha küçük olanlarla ilgilenmiyorum.''
''hey! bir kere benim göğüslerim gayet iyi büyüklükte!'' gözlerini göğüslerime dikti. Ya burada ne arıyor bu ya! hızlıca onu yataktan itekledim yere çakılmanın sersemliğiyle ayağı kalktı. işaret parmağımı suçlar biçimde ona yönelttim.
''Burada ne arıyorsun!''
''Seni.'' utangaç biçimde gözlerine bakıp
''Beni mi?'' dedim.
''Şakaydı güzelim.''
TAMAM, GELİŞİ GÜZEL 'GÜZELİM' DESE DE AKSAĞINI SEBEBİYLE BUNU ÇOK HOŞ SÖYLEMİŞTİ. SADECE AKSAĞINI YÜZÜNDEN. Yoksa ilgi alanımda değil.
Üstünü silkeleyip odama bakındı. Bir şey söyleyecekmiş gibi dudaklarını araladı sonra vazgeçip balkona yöneldi.Karşı balkona geçmek üzereyken yanına koştum deli mi bu karşıya atlayacaktı? rüzgardan yüzüme hortum gibi yapışan saçlarımı umursamayıp kolundan tuttum.
''Napıyorsun! Delirdin mi? kapı diye bir şey var.''
''Evet tabi, sude hanım bizi beraber görsün zorla evlendirelim sonrada beraber çocuk yapmıyoruz diye çayımıza azdırıcı koysun, seneye de 6 tane çocuk bakarız değil mi?''
Kendimi tutamadan gülmeye başladım.Oda sonra ne dediğini hatırlayınca gülümsedi.
''Senden bir şey isteyeceğim.''
''10 tane mi istersin? bezlerini sen değiştirirsen olabilir.'' elini saçlarına götürüp geriye attırdı.
''Ahaha hayır. Şey yani daha yeni taşındım biliyorsun,''
''Yeni mi? burası yazlığın değil mi zaten?''
''Ne? ah şey.. evet tabii.'' neden bunu dediğimi bilemiyorum ama annemden kaçtım ve şimdide evsizim o yüzden teyzemde kalıyorum mu? demeliydim.
''Her neyse işte, benim iş bulmam gerek. Nedenini sorma sadece.. bana yardım et olur mu? buralarda bir cafe yada onun gibi bir şey bulmam da yardım eder misin?''
bundan mı yardım istiyordum yani başka birini bulamadın mı miray? neden böylesin miray? neden bir balina tacizcisi ve hala neden yatağından çıktığını bilmediğin bir çocukla konuşuyorsun miray? aptal mısın evladım miray?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amerikan Komşu Çocuğu
Teen FictionSiz hiç dağılmış bir aileyi geride bırakıp yeni bir hayata atıldınızmı? Yada teyzenizin evinde balkonunuzda bir amerikan buldunuzmu? Kötü çocuğumuz arda ve kötü bir dönemden geçen mirayın arkadaşlığı bu. Ne kadar birbirlerine laf atsalarda aralarınd...