19

157 36 3
                                    

"Belirtmek isterim ki çoğunuza güvenmiyorum. Bunun için beni suçlayamazsınız."

"Sol kollarımıza bile baktın."
Harry aslında zihinlerindeki ufak turlarda bile buradaki herkese güvenebileceğini biliyordu. Ama sürünmelerini görmek hoşuna gidiyordu. Harry karşısındakilere bakınırken kaşlarını çatarak siyahi çocuğa döndü.

"Weasleyler nerede,Dean?"
Çocuğun yüzündeki ifadeyle kaşlarını daha da çatarken Dean konuşmak için dudaklarını araladı.

"Galiba babaları birdenbire rahatsızlanmış. Yani Mc Gonagall öyle birşey geveledi."
Harry diliyle dudaklarını ıslatırken farklı binadan olanlara döndü.

"Aranızdan sadece birini binanızın elçisi olarak seçeceksiniz. Bu Gryffindorlar için de geçerli. Yanlız bunun sonuçlarının olduğunu belirtmek isterim. Bana bozulmaz yeminde bulanacak,elçiniz. Ve o seçtiğinizin yeminini bozacak herhangi birşey onu canından etmesine yeter."
Bununla beraber oturan gruptan kesik nefesler yükselirken Smith söz aldı.

"Bizden senin seçilmen herkesin ortak kararı,bence."
Onaylamak adına etrafına bakınan çocuk istediğini alırken Harry başını onaylamaz bir şekilde salladı.

"Beni de Neville'yi de seçemezsiniz. Biz seçilmedik bunun için doğduk."
Neville arkadaşına bakınırken şaşkınlığı üzerinden bir süre atamadı. O daha çok Hermione veya Ron'u kanatlarının altına almasını beklerdi. Harry'in söyledikleriyle yüzündeki gülümsemeyi zorlukla bastırırken Ravenclawlardan Cho söz aldı.

"Ben sözcü olarak geldim. Bu olanların hiçbirinin öğrencilerle alakası olmadığını bu yüzden okulu korumamız gerektiğini açıklamak için seçildim. Ama Lovegood,bizi temsil etmek için burada."
Sarışın kız tuhaf kolyesinin ucuyla oynarken duraksadı ve kıza döndü.

"Beni sevmezsiniz."

"Bunun sevgiyle bir alakası yok. Yılımızın en iyi Ravenclaw'ı kesinlikle sensin. Harryin bu tarz yaklaşımını öngördüğümüz için zaten dün gece seni belirledik"
Kızın açıklamasına karşı Luna yüzündeki gülümsemeyi söndürmeden söz aldı.

"Herbirinizin korkaklığından beni meydana sürdüğünü biliyorum. Sonuçta ben en iyi Ravenclaw yerine kurban edilesi Ravenclaw'ım. Yine de beni katmadığınız toplantıda beni seçtiğiniz için teşekür ederim. Layık olmaya çalışacağım."
Çekik gözlü kızın yüzündeki ifade gittikçe kızarırken Harry kıza döndü.

"İstersen katılmayabilirsin,Luna."
Sarışın kız omzunu silkerken başını onaylarcasına salladı.

"Hannah Abbott"
Harry kendi ismini dilendiren kıza dönerken kız tekrar söz aldı.

"Bunu Cedric'e borçluyuz. Sadece ne yapmam gerektiğini söyle."
Harry başıyla onaylarken konuşmak için dudaklarını araladı.

"Oraya geleceğiz ama tek bir bina kaldı.Gryffindor?"
Harry arkasını döndüğünü gruba yüzünü çevirirken kıvırcık saçlı kız ayaklandı. Kızın ayaklanmasıyla beraber Harry alayla söz aldı.

"Epey çirkinleşeceğim,demiştim değil mi? Ben çirkinleşirsem temsilciler de çirkinleşir,Granger."
Hermione Harry'in ilk defa ona soyadıyla seslenmesini farkederken gözlerine inmekte ısrarcı olan gözyaşlarını tutmaya çalıştı.

"Çirkinleşmenin sınırlarını aşarsan ben daha fena çirkinleşirim. Ve şu an sınırlarını aşıyorsun,Potter."
Harry başını alaycı bir edayla sallarken çoğunun bakışı onların üzerindeydi. Hermione ve Harry bildikleri en iyi arkadaşlıklardan biriydi. Aralarını bozanın ne olduğunu düşünenlerle Harry söz aldı.

"Luna,Abbott ve Granger. Bu üçü hariç herkese üstünkörü bir şekilde özet geçeceğim."
Harry gömleğinin kolluklarını katlarken konuşmak için dudaklarını araladı.

E̶x̶c̶i̶t̶a̶t̶i̶o̶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin