Buna tuturor, eu sunt Ralu Baduleanu si sunt gazillionara. Locuiesc in Cacacioasa, un mic oras din Romania.
Am 19 ani si sunt in clasa a 10 -a. Am ramas putin repetenta. Invat la cel mai faimos liceu din tara. Toti prietenii mei si colegii si vecinii si rudele sunt gelosi de mine de banii mei si de frumusetea mea naturala.
Pe prietena mea cea mai buna o cheama Junko Enoshima si mai suntem si in acelasi clasa si in acelasi banca. Ea e mai saraca decat mine, e doar billionara, dar are ceva ce eu nu am, iubire. Are ca iubita pe sora ei Mukuro Ikusaba, al 16 -lea student care e ascuns undeva in scoala aceasta. Cea pe care o numesc Ultimata Disperata. Ai grija la ea.
In fine. Aceasta este povestea mea si despre cum am reusit sa imi gasesc si eu dragostea suprema.
Totul a inceput in ultima zi de scoala, cand eu si Junka am chiulit de la scroafa aia de fizica ca din cauza ei era sa repet iar clasa a 10-a a cincia oara. Am zis sa mergem amandoua sa ii futem masina. Dupa ce am futut doata masina si i.am spart geamuriile ai rotiile, Junko a zis sa vin cu ea sa imi arate ceva tare. Am zis ok arata-mi calea. Am ajuns in baie si acolo Junko mi-a spus asta:
(junko=J, EU-R)
J: Ralaca, am vrut sa iti zic asta de mult foarte mult timp...
R:Stiu..
J:S-Serios???
R:Da fa esti batuta in cap stiu ca tu te-ai sters la cur cu geanta mea Gucci fa proasta fututa de viata. Nu iti fa griji ca ti-am scris numele cu cacat pe masina la aia de fizica sa stie pe cine vede la vara faa curvo.
J:Nu, asta.. Dar hai dupa sa stergem ca e al 4 an cand repet clasa a 10a, credeam si eu ca trec.. Am vrut sa iti zic ca, eu m-am despartit de Mukuro, al 16 -lea student care e ascuns undeva in scoala aceasta. Cea pe care o numesc Ultimata Disperata. Ai grija la ea.
R: Ma era si normal era sorta fa belito
J: d-da... M-am despartit de e-ea ca sa f-fiu cu ... cu... cu tine...
R: Ce ai fa muisto
J:Am crush pe tine din clasa a 10-a... din a doua clasa a 10-a... cand am ramas prim data repetenta...
R: ma eu nu stiu ce sa zic..
Atunci se auzi un tipat ascutit de porc : AAHAHHHHHHHH, LOGANUL MIEU/!!!!FA CARE E JANKO EMOSIBA???
J:NICI NU MI.AI SCEIS BINE NUMELE!!
R:Pai daca nici nu stiu bine cum te cheama. Hai la sa fugim ca daca ne gaseate proasta aia ne omoara.
Atunci s-a intamplat ceva neasteptat. Eu am dat repede sa ies din baie cand Junko scoate pula si imi fute una peste cap de ma lasa inconstienta. Aia avea pula mai mare ca a mea.
M-am trezit...
CITEȘTI
Aventura Baduleascai in cautarea iubirii eterne
FanfictionRaluca Baduleasca este o adolescenta a carei vieti este de invidiat. Le are pe toate : bani, bani si bani. Dar ei ii lipseste un sigur lucru, dragostea. Totul se schimba cand este rapita de colega ei malefica de banca Junko Enoshima...