artik buradayim

26 1 0
                                    

Aslinda aglamak gelmiyor icimden ama kiz nazi yapyorum iste her bebek agliyor ya bende aglarim offf dunya burasiymis demek umarim cennet kadar guzeldir yok yada burasi cenneti ve allahin huzuruna tirnak bile öne gecemez neyse biraz aglayimda anneme versinler beni ingaaaaa ingaaaaaaa tamam tatlim bak aglama annene gideceksin birazdan uzulme yikanalim gidecegiz simdi ama once seni baban kapida bekliyor hehsoyle mis oldun mis aferin sana suslu kiz gel bakalim babaya gidelim. Babasi bak kim geldi aaaaaaa kizim minikim sen cok ufaksin ama yerim seni ben guzellik ayyy babasinin aski gulu birtanesi anneye gidelimmi aaaaaa evt annemi cok merak ettim ama bir beni duysaniz yani cok sevinecegim.ve evet kapi acildi ile rliyoruz evt kizim bak geldik annesi bak kizimiz geldi aaaaaaa bunlardan hangisi annem su siyah sacli olan heralde babama sarildigi icin babaannem ayyyy pekte guzelmis sumu acaba yatakta yatana beni gosteriyo r o zaman yatakta yatan annemevet annemi buldum ne kadarda guzelmis allAhin dedigine gorebeni dunyada koruyacak bir melekmis ama beni anneme verin onu koklamak istiyorum ben evttttohhhh annem sarilmak sAna ne kadarda guzelll ...ah suan cok mutluyum bebegim nasilsin askim annesinin kuzusu birtanem benim senincok sevviyorum ben kizim benim.annem bende seni.kizim hadi bebegi bana verde biraz dinlen sen biz ona bakariz aaaah buldum bu da anneannem simdi beni kime vercekler babamda gitti offfff nerde bu babam onun kucagi cok rahatti birdakka bu kimin elleri aaaaa babaannem ayyyy beni seviyor pekiya ailemiz bu kadarmi tiktik buyrun buyrun kizlar bakin bebek oldu. Hala oldunuz aaaaaaaa halamlar ayhyy yasasin bana bakicak. Oyun oynayacak bir degil iki halam var kim bilir beni ne kadar severler ben onlari simdiden sevdim ayyy bana dogru geliyorlar oyyy op hala op burdanda burdanda bbr kerede burnumdan aaaay bebebisimiz dogmusmu bizim hanimis halasinin kuzusu findikim benim minigim minigim amcam falan yokmu benim cvikkirt aaaaaa buda kim aaaaa bunlarda kim halamklar anne diye kostuysa buyuk halam yani babaannecigimin kardesi anladim ben o zaman babaannemin kizi yok bi r oglu var ama halamin annesi babama teyzem neden abinle kardesin gelmedi dedi yasasin ozaman iki tanede amcam var tiktik aaaaa sanirim bunnlar ama bunlar dort tane abiiii bak bebek dogdu aaaaa bebek olmus naber fistik .buldum bu uzun olan halamlarin abisi su ikiside amcamlar su bana dogru gelen kucuk amcam bence beni opuyor bu kadarmi tatliyim ben yaaaa.amcasinin gulu aaaaa dogru buldum su buyuk olandaamcam oda buyuk aamcam beni sevdigine gore .vedeamcamdedi tamamdir bu da amcam su halamlarinaabbiside amcam olur oghhh vaalla ucamcaiki hala babaanne anneanne buyuk halamdedem yokmu benim ayyyy dedesinin guzeli niyazi bey biyrun lutfen tamam bunlarda dedemler su ondeki anneannemin esi cunku beni optukten sonra anneannemin yanina gitti digeride babaannemin esi cunku babaanemle duruyor ve sevdikten sonra beni babamin yqnina gidiyor tMamddir anladim ailemi cok seviyorum yasasin aile kalabaligi ama ama benim teyzem e dayim yokmuuuu ingaaaa ingaaaaaaaa elif al kizim bebek agliyor ver annecim aaAaaaa bu arada annemin adi elif bir dedemin adi yani annemin babasinin adi niyazi digerlerini zaman gectikce ogrenecegim insallah neyse hadi teyze hadi dayiiiii nerdesiniz sizi coooook merak ediyorum ben gelin artik tiktiktik buyrunnnnnnn aaaaaaaaaa sanirim geldiler evt geldiler oleyyyyy aaaa teyzecim sen dogdunmu sen askim he dogdunmu bicirik oyyyyyy seni yerim ben yerim  teyzem seni coooook seviyorum gamzelim bende seni teyzecigim  bende seni cooook seviyorum.ama bana dayimi gosterseniz onuda merak ettim.dayisinin kuzusu naber canim iyi dayicim sizlere alismaya calisiyorum iste neyse ben ailemi cooooooook seviyorum bundan herkes emin olsunnnnnn......

Seni cok seviyorum cok seveceğim sende bundan emin oldogmamis kuzenim(halasaının kuzusuna )

Arkadaslar bu hikayeyide teyzemin torunu olacak ona yazdim teyzemin kizi olmadigiicin bize hala diyecekmis cok mutlu oldum ve annesi gibi cok guzel olacakmis belli nedenmi annesi gibi yanaginda gamze cenesinde cukur varmis cok tatli o ve guzel olacagindan eminim onu cok sevip koruyacagima suan herkes icinde soz veriyorum ...seni seven halan sude (gamzelim)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cennet kokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin