30.

35 7 0
                                    

Čau cringolíni. To se divíte že ještě žiju co? Já upřímně taky každopádně omlouvám se za trochu delší neaktivitu (asi 4 měsíce ale kdo to počítá). Snad vám tuto dlouhou pauzu vynahradím ale mám toho teď hodně tak uvidíme. No užívejte tedy po čtyřech měsících vydaný třícátý speciál

Elen starterpack:
(Zjistila jsem že jsem ji zatím neudělala ani jeden pov takže se moc omlouvám)
Pěkně kreslí
Introvert
Kpop

Pov Elen:

Už déle jsem doufala, že se Jolča s Adamem rozejde, ale teď, když jsem viděla jak je smutná, mi jí bylo líto. Večeři ani moc nejedla, a dokonce si u Pacolové vyprosila ať je se dvojkama, aby nemusela být tak často s ním.

Často jsme se ji snažili rozveselovat a mně se to i občas povedlo. Jenže to vždycky bylo jenom na chvilku. Bylo jasné, že bude potřebovat trochu více času. Hodně jsem teď s ní jezdila, ale když teď byla ve dvojkách, neviděla jsem ji tak moc jako před tím.

Zrovna teď jsem jela vedle ní, ale obě jsme mlčely. Jolča dělala citrónky a já jsem koukala jak se někdo z trojek zase rozsekal skoro na rovince. Byla to Kika. Párkrát před tím jsem si všimla, že kdykoliv spadne ona, hned za ní Vrána taky.

,,Hej teď koukej na Vránu." Řekla jsem Jolče a ona to nechápavě udělala. Začala jsem odpočítávat. ,,3.. 2.. 1.." A Vrána jak se snažil, aby uhnul před Kikou do ní najel, takže na zemi byli oba. Jolča se trochu smála, protože těsně před tím než sletěl se Kice smál.

Byla jsem ráda, že se konečně zase usmála, ale nebylo to na moc dlouho. ,,Joli můžu se tě na něco zeptat?" Začala jsem opatrně. ,,Jo." Řekla a dál dělala citrónky. ,,Chctěla by ses k němu vrátit?" Chvíli bylo ticho než pomalu odpověděla.

,,Takhle jsem nad tím nepřemýšlela." To mě trochu překvapilo, ale je pravda, že spíš byla smutná, že ji vlastně nikdy neměl rád a byl s ní jen, aby udělal dojem na radiátory. Teda aspoň tak jsme si to přebraly.

,,Vlastně ani ne." Řekla ještě trochu překvapeně, jakoby váhala, jestli to byla pravda, nebo ne. Pak se trochu usmála a konečně přestala dělat citrónky. ,,Díky, že ses zeptala." Pro ni to byla jen zdvořilost ale já u toho cítila motýlky v břiše. U večeře už se s náma zase bavila. Sice ne tak jako před tím, ale pokrok to byl.

Pov Sofka:

Z kotvy, po které jsem vyjel s Vildou jsem přešel na pomu, která vedla ještě výš nahorů na kopec. Přemítal jsem o lyžáku a došlo mi, že těch zážitků ještě není tolik, kolik bych čekal. Ale je pravda, že jsem teď většinu času byl trochu mimo kvůli Vildovi Jonášovi a Pavlovi. Upřímně nečekal bych, že zrovna ti dva budou spolu.

I když, když se nad tím zamyslím, tak se to dalo čekat. Ale díky těm dvou jsem zjistil něco důležitého. Ten crush co jsem si myslel, že je na Jonáše ve skutečnosti nebyl na něj, ale na Vildu. Došlo mi to tu noc, co jsme s Vildou viděli Pavlovu ruku na Jonášově stehni a následnou pusu. V tu dobu jsem nějak nevnímal, že mi to nevadilo, byl jsem moc zmatenej.

Ale doslova pár minut potom, co jsem Vildovi řekl, že mám crush na Jonáše mi došlo, že to tak není a ani nebylo. Vlastně jsem byl rád když jsem zjistil, že jsou spolu Jonáš s Pavlem a tím pádem Jonáš není volnej pro Vildu. To mi totiž dávalo šanci. Jak jsem si to mohl neuvědomit?

Kdykoliv jsem s ním soupeřil o Jonášovu pozornost nebo se předváděl nebylo to vůbec mířené Jonášovi ale právě Vildovi, abych se před ním předvedl. Ale já na to samozřejmě přišel pozdě, takže jsem teď Vildovi nakecal nějakou blbost i když jsem nechtěl.

The only gay classKde žijí příběhy. Začni objevovat