Selam asklarımmm umarım beğenirsinizzz...💋💋
Sabah saat 9.00 da kalkmıştım.İlk defa bu kadar erken kalktım sanırım off hala uykum var. Aşağıdan babamın sesi geldi.
-kızım hadi kahvaltı hazır!
-Tamam baba geliyorum hemen.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Masada babam beni bekliyodu ve ciddi bir surat ifadesi vardı.
-Günaydın kızım
-Günaydın babacım, bi sorun mu var?
-Kızım seninle konuşmam gereken bir konu var.
-Evet dinliyorum baba.
-Bak benim güzel kızım, biliyosun annenle boşanalı tam 2 yıl oldu ve benim bu aralar konuştuğum biri var.
Dediğinde gerildim.
-Neredeyse 6 ay oldu ve biz evlenmeyi düşünüyoruz kızım.
Şok olmuştum 6 ay boyunca nasıl bana söylemez ve bu evlenme meselesi de ne böyle daha 1 yıl bile olmamış nerdeyse.
-Baba 6 ay olmuş ve sen bana şuan konuştuğum biri var diyosun ve evlenmeyi düşünüyosunuz. Sen bu kadını iyice tanıdığından emin misin?
-Evet kızım evet gayet iyi tanıyorum ve ciddi düşünüyoruz.
-Sen güveniyosan bana bişey demek düşmez babacım umarım mutlu olursunuz.
-Olumsuz bir karşılama bekliyodum senden ama beni çok şaşırttın. Teşekkür ederim canım benim. Ha bu arada yarın Serpil ile yemeğe gidicez. Güzel giyin kızım.
Sanırım babamın Serpil dediği kişi konuştuğu kadındı.
-Babacım ben çok sıkılırım gelmesem olmazmı?
-Merak etme kızım sıkılmazsın serpilin senden 3 yaş büyük bir oğlu var onunla sohbet edersiniz.
Şimdi benim bir üvey abim mi olucak offfff.
-Tamam o zaman babacım(Yarın akşam olur ve hazırlanmaya başlarlar)
AĞAĞAĞĞAAAĞAA
İlk bölümü beğendiniz mi aşklarımm
Çabuk ikinci bölüme koşunnnnnn!!!!💋