2

729 59 13
                                    

Motor okulumun önünde dururken dikkatlice indim ve başımdaki kaskı çıkardım. Kaskı ona uzatırken gülümsedim.

"Çok teşekkür ederim siz olmasaydınız büyük ihtimalle sınavıma yetişemezdim "

"Senin bir şeye ihtiyacın olduğu her an bir adım arkadan da olucam Aden"

"Ne ?"

Neyden bahsettiğini anlamamıştım. İsmimi nerden biliyor onu bile bilmiyordum ama fazla da takmamıştım da.

"Görüşelim Aden iyi dersler "

"Teşekkürler"

Benim cevabımdan sonra motoru çalıştırarak olduğum yerden uzaklaşırken iç çektim. Pekte havalı gelmişti gözüme yüzünü görmesem de yakışıklı olduğunu düşünüyordum. Vücudu ise resmen benim iki katımdı. Keşke benim olsa ...

Kendine gel Aden her gördüğün erkek senin olamaz. Arkamı dönerek okula doğru koşup zil çalmadan sınıfa girdim.

Bugün de azarlanmaktan yırtmıştık çok şükür.






Okuldan çıkarken bir yandan da bugün deftere yazdığım notlara bakıyordum. Hayır hayır düşündüğünüz gibi çok çalışkan değilim sadece sınav tarihleri yaklaşınca derslerime odaklanıyordum o kadar.

Notlara bakarak yürürken aklıma sabahki adam gelince notlarımı kapatarak çantama koydum. Neyi kastetmişti acaba?

Doğru adımı ben söylemeden bilince fazla sorgulamamıştım ama sabah söyledikleri biraz garip gelmişti.

Yürümeye devam ederken birden omzuma atılan elle irkildim.

"Bence de fazla garip "

Geri çekilerek benle konuşan adama garip garip baktım. Boyatmış olduğu kırmızı saçları ve mavi gözleri ile baya seksi görünüyordu. Vay amk böyle insanlar var mıydı dünya da.

"Kimsiniz "

"Şimdilik bilmesen de olur yen- Aden cim"

Allah'ım ünlü falan mı olmuştum. Bunlar beni nerden tanıyorlardı. Tamam çok yakışıklılar hatta baya- ama sonuçta tanımadığım etmediğim insanlardı.

"Bana kim olduğunu söyler misin gizeme gerek yok "

"İyi Bora ben sende benim ilerde ki yen- eniştem "

"Tanıştığıma mem- NE?!"

Cümleyi sonradan algılarken uzattığım elimi hızla kendime çektim. Bunlar nerden buluyorlardı beni bilmiyordum ama galiba bu kadar iyi şekilde yaklaşmamalıydım.

"Anladım bay bay "

Koşarak yanından giderken arkamdan gülme sesi gelmişti.
Neler oluyor bilmiyordum ama bilmek istediğim de söylenemezdi. Bir an önce eve gitsem iyi olucaktı.



Hiç bölüm yazasım yok ama yazdım yanlışlarım oluduysa söyleyin lütfen🤧

Motorcu Sevgilim ~bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin