נק מבט סופייה:
או מי גאד זה היה כלכך טוב!!מזמן לא עשיתי סקס כזה.מייקל היה מושלם,וכלכך לוהט.זה היה כאילו ידענו מה כל אחד צריך,וואו.אני חושבת שאני מאוהבת בו.אני חושבת ששינו מרגישים את זה.אני לא יודעת איך אבל הוא פשוט כבש אותי איכשהו.אני כלכך רוצה להיות איתו.
אני ומייקל סיימנו להתקלח וכבר לא הסתרתי את הגוף שלי...הרגע עשינו אהבה למה שאני אסתיר את הגוף שלי.בזמן שאני מנגבת את עצמי אני מרגישה את מייקל בוחן אותי.פשוט מסתכל על כל תנועה שלי.אני לוקחת את התחתונים שלי מתכופפת ופולטת גניחה חלשה כזאת אבל שמייקל בטוח שמע אותה.כשאני חוזרת לעמוד מייקל מחייך והחבר שלו התעורר שוב. אני לא מצליחה להחזיק את עצמי ומחייכת גם.״את נהיית החולשה שלי סופייה,אני לא יכול איתך.״ הוא אומר בשקט ולדמוע את זה היה פשוט מחרמן!!!!אני לא עונה לו ומפנה אליו את הגב.מייקל מתקרב.ומנשק לי את הצוואר.״סופייה,אני חושב שאני מאוהב״הוא לוחש לי באוזן תוך כדי הנשיקות.אני מסתובבת אליו ומצמידה את השפתיים שלי לשלו.השפתיים שלו כלכך חמות ורכות.אני מעמיקה את הנשיקה.ומתנתקת.״גם אני חושבת ככה״אני עונה מסתכלת לו בעיניים מחייכת אליו חיוך מסתורי כזה ויוצאת מחדר האמבטיה.אני נכנסת לחדר הארונות להתלבש שמה שמלה אדומה נוחה כזאת שיהיה קל לעשות איתה קניות אבל עדיין תיראה יפה ולא זרוק.כשאני פותחת את חדר הארונות מייקל עומד שם,בבוקסר לבן של קלווין.וואו.פשוט אל יווני.אין לי מילים. אני באה לצאת מחדר הארונות אבל הוא לא נותן לי ורוכן לתת לי נשיקה.השפתיים שלנו שוב נפגשות.הנשיקה שוב כלכך עמוקה.אני מרגישה את הזיקפה שלו מעל הבטן התחתונה שלי דרך הבד של השמלה.״סופייה אני לא יכול לעמוד בך״הוא מתנתק וממשיך את הנשיקה.אני מתנתקת.מתנשפת.״מייקל בוא נצא לקניות ואחרי זה יהיה לנו את כל הזמן שבעולם.״אני אומרת נותנת לו נשיקה בלחי ויוצאת .אני מתאפרת בקטנה שמה בושם מול המראה.מייקל בדיוק יוצא מחדר הארונות ואני רואה אותו בוהה בי דרך המראה שאני מתארגנת מולה.ומחייך.כאילו הוא מתכנן כבר את אחרי השופינג.הוא לבוש בחולצת וי שחורה שצמודה לו על הגוף ומבליטה את השרירים שלו וגינס כחול כהה רחב כזה אבל לא אוברסייז כזה.ודאנק פנדה.אני מתקרבת אליו.״יאאלה חתיך אחד שנצא״.מייקל מצחקק ונותן לי נשיקה. ״את מהממת סופייה לא היה לי מה להגיד כשיצאתי.את מושלמת״הוא אומר ושנינו יוצאים לכיוון המעלית.אנחנו מגיעים לחניון.״על איזה אוטו ניסע היום?״מייקל שואל. החניון מפוצץ מכוניות מפוארות.אני בטוחה שהן לא של העובדים שמגיעים בהסעות.״מייקל אני לא יודעת.תבחר אתה״אני אומרת בזמן שאני עדיין בהלם מהשאלה שלו.״בואי ניסע באדומה,ככה את תיראי עוד יותר סקסית עם השמלה.אנחנו הולכים לכיוון של למבורגיני אדומה.מייקל פותח לי את הדלת ואני מהססת אפילו לשבת בתוך המכונית הזאת.בחיים לא נסעתי במכוניות מפוארות חוץ מהפעם ההיא שמייקל הגיע לבית שלי.זאת הייתה הפעם הראשונה שלי.אני מתיישבת מייקל סוגר את הדלת מתקדם לחלון הקדמי של המכונית ובוהה בי,פשוט בוהה בי.עם חצי חיוך כזה,אותו חיוך מרוצה שראיתי מהמראה.אני מסתכלת לו בעיניים ואז מעבירה את העיניים על השפתיים שלו.מוציאה ליפסטיק אדום שהיה לי בחזייה,ומורחת אותו על השפתיים שלי מול המראה הקטנה שהייתה לו באוטו.עשיתי את זה כדי שהוא לא יוכל לנשק אותי.איזה גבר ירצה לנשק מישהי עם ליפסטיק ואח״כ להסתובב ככה בציבור?. ככה מייקל ישתוקק לי עוד יותר.אני מחזירה מבט אליו,מייקל לא נראה מרוצה.אני להפך מחייכת חיוך מרוצה.והוא הולך לדלת הנהג פותח אותה ונכנס לאוטו.״תכננתי לאכול אותך כשאני אכנס לאוטו״ הוא אומר מתניע את האוטו ולא מסתכל עלי אפילו.״כן אני יודעת עכשיו תוכל לתכנן לאכול אותי כמה שאתה רוצה אחרי השופינג״.אני אומרת ומדליקה שירים.מייקל מחייך שוב את החצי חיוך המרוצה שלו.מסובב את הראש עלי נשען טיפה על הדלת,משלב את הידיים ושוב בוהה בי.הפעם בשפתיים שלי.״הן כלכך יפות״ הוא אומר בלחש.וזה כלכך מחרמן.״מייקל אני חושבת שכדאי שנתחיל לנסוע או ש״הוא קוטע אותי באמצע.״או ש....אנחנו נשכב באוטו ואת תהרסי לי את הריפוד?נו באמת סופייה זה לא מעניין אותי״.״מייקל,השומרים שלך מסתובבים כאן״.הוא עצבני טיפה.אבל נראלי שהוא הבין.הוא מעביר הילוך ואנחנו מתחילים לנסוע לכיוון הקניון.
YOU ARE READING
אני ואת💕
Romanceהוא הקאפו של המאפיה הצרפתית,היא עובדת במסעדה ליד הים ששיכת למאפיה.מהרגע שהוא ראה אותה ידע שהיא שלו,היא לעומת זאת לא הייתה בעניין בהתחלה אבל לאט לאט הבינה מי עומד מולה והבינה שאין לה ברירה... *אני שמה אזהרות לפני שיש קטעים⚠️ מקווה שתאהבו את הסיפור של...