Tanıtım

1.3K 30 1
                                    


Barın, elindeki bavulu zar zor çekiştirerek son yokuşu çıkmaya çalışıyordu. Tabii bir yandan da az önce onu yolun ortasında indiren taksi şoförüne de küfür etmeyi unutmuyordu.

* 5 Dakika Önce*

"Alo?"

Karşı taraftan ses gelmeyince tekrarladı.

"Alo? Kiminle görüşüyorum?"

Yine 5-10 saniye bekledikten sonra yaklaşık 1 senedir duymadığı o ses yankılandı.

"Barın..."

Kalbine çöken ağırlıkla bir şey demeden telefonu karşıdaki kişinin yüzüne kapattı. O kadar uzun süreden sonra tekrardan karşısına çıkması onu dumura uğratmıştı. Numarasını da nereden bulmuştu?

"Şuradan dönüyoruz değil mi kardeşim?"

Taksici sol tarafa giden yolu gösterince direkt elindeki telefondan navigasyona baktı.

"E-evet abi"

Sesinin titremesine engel olamamıştı. Şaşkınlığı devam ederken arabanın içini yeniden zil sesi doldurdu. Ekrana baktığında yine aynı numaranın aradığını gördü. Düşünmeden aramayı reddettikten sonra camdan dışarı baktı. Şehrin merkezinden yavaş yavaş uzaklaşıyorlardı. Telefonu tekrar çalınca aynı şekilde reddetti. Taksicinin dikiz aynasından ona bakışlarını yakalayınca gözlerini kaçırdı. Çünkü çoktan salak gibi ağlamaya başlamıştı.

'Ona bu sefer kanmamalısın'

'Yine aynı şeyler olacak, seni bulacak!'

Kafasında yankılanan sesi bölen şey yine telefonuydu. Sinirle arayanın kim olduğuna bakmadan yanıtlayıp telefonu kulağına götürdü.

"Ulan götveren, açmıyorum değil mi telefonu demek ki konuşmak istemiyorum siktiğimin piçi!"

"Ba-"

"Sakın! Sakın konuşma! Beyninin işleyiş fonksiyonlarının rayını sikiyim senin, beyinsiz mutant!"

"Barın?"

"Hâlâ konuşuyor koduğumun salağı, HÂLÂ KONUŞUYOR?! Kardeşim sen canına mı susadın lan?! Kapat şu telefonu bir daha da beni arama, yoksa seni bulur eline götüne sokar sepet gibi sallandırıp uçurumdan fırlatırım! Yaparım bunu da çok iyi biliyorsun!"

Arabanın birden durmasıyla telefonu kulağından uzaklaştırdı Barın. Taksici arabadan inip bagajdan bavulu çıkarıp yolun ortasına bıraktıktan sonra Barın'ın kapısını açtı.

"Çık kardeşim hadi."

"Neden abi, daha yetişmedik ki?"

"Afedersin ama kulağımı siktin, amına koyum"

"Kusura bakma abi valla bir daha küfür etmem"

"Hadi abicim hadi yorma beni yoksa tekmeleyerek çıkaracam seni"

Daha fazla bir şey deme gereği duymadan taksiden indi Barın. Bavulunu aldığında yanından hızla geçip giden arabayla şansına küfür etti.

"Böyle şansın ta amına koyayım!"

Telefondan hâlâ ses geldiğini duyunca kulağına götürdü.

"Ulan sikeceğim artık ha, şu telefonu bir kapatmadın gitti!"

"Barın?"

Annesinin sesini duyan Barın şoka uğradı. Resmen on saattir başka biri sandığı için annesine küfür ediyordu. Bir anlık şokla kendisinden uzaklaştırdığı telefonu geri kulağına götürdü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TESİSATÇI ᵇˣᵇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin