Pada keesokkan hari, Karmilah dan Farhan pun pulang ke rumah masing masing. Sebelum tu mereka sempat melakukan lagi satu round threesome. Pelbagai posisi dilakukan oleh mereka dan akhir sekali Farhan melepaskan air maninya pada kedua wajah ustazahnya. Mereka juga dapat mengambil beberapa wefie dalam keadaan bogel. Karmilah meninggalkan pakaiannya di rumah Nur dan meminjam pakaian Nur untuk pulang ke rumah.
Nur mengemas rumahnya, memastikan tiada bukti yang menunjukkan apa yang terjadi di rumah itu. Ini kerana petang itu suaminya Rahim akan pulang setelah sebulan lama outstation. Petang itu Nur mengenakan baju kurung berwarna biru muda dipadankan pula dengan tudung berwarna merah jambu. Nur pun bersolek siap dengan gincu yang menyerlah kemerhannya.
"Assalamualaikum" kedengaran suara Rahim memberi salam.
"Waalaikumsalam" jawab Nur sambil jalan bergegas menuju ke pintu. Nur mencium tangan Rahim lalu memeluknya melepaskan rasa rindu yang kian lama terpendam.
"Abang sudah makan?"
"Sudah... Woah pakai lawa2 ni nak ke mana?"
"Ni untuk abang lah saya siap spesial untuk goda abang.
"Woah abang pun rindu ni... Nak terus masuk bilik ke?"
"Memandangkan abang dah makan jom lah kita masuk bilik terus"
Nur pun menarik Rahim ke bilik tido. Rahim pula menarik beg trolley dia sekali masuk ke bilik.
Sampai saja Nur tidak menunggu lama terus merangkul tengkuk dan memberi kucupan pada bibirnya. Rahim pula membalas ciuman dengan ciumannya sendiri. Kedua pasangan itu saling bermain lidah. Tangan mereka pula tidak berhenti merayap ke atas tubuh yang lain. Tangan Nur meraba dada Rahim. Tangan Rahim pula ke belakang meraba punggung Nur. Satu persatu butang kemeja Rahim dilepaskan. Dah habis butang kemeja Rahim dilepaskan Nur melutut dan tangannya mula menyerang kancing seluar Rahim. Setelah berjaya melepaskan kancing dan zip seluar Rahim, Nur dengan segara menurunkan seluar Rahim diikuti dengan seluar dalamnya. Batang Rahim kini terdedah dan telah pun mengeras. Tanpa membuang masa, Nur menggengam pangkal batang Rahim dan memasukkan bahagian kepala batang Rahim ke dalam mulutnya dan mulakan aksi blowjob.
"Ahhhhh sedapnya Nur. Dah lama tak dapat ni" Rahim mengerang kesedapan menerima blowjob dari isterinya. Setelah 5 minit diberi blowjob oleh Nur, Rahim mengangkat dagu Nur sebagai isyarat untuk Nur bangun berdiri. Nur pun melepaskan mulutnya dari batang Rahim dan berdiri. Rahim pula melutut dan tangannya menyerang kancing kain kurung Nur. Rahim lalu menarik turun kain kurung Nur diikuti dengan pantiesnya. Kini giliran Nur pula untuk kena blowjob. Rahim menggengam punggung Nur lalu menolaknya hinggakan pantat Nur bertemu bibir Rahim. Rahim mula menghisap pantat Nur dengan Rakus. Sllllrpppp,!!! Bunyi yang keluar dari mulut Rahim. Nur pula mengerang tak menentu.
Nafsu Rahim kini sudah melanda kuat. Dia tidak mahu melakukan foreplay dengan lama kerana sudah lama menginginkan tubuh isterinya. Rahim berdiri dan terus mengangkat tubuh Nur dengan tangannya memegang punggung Nur. Tangan Nur terus belakang tengkuk Rahim dan kakinya diangkat dan membaluti tubuh Rahim. Rahim mendukung Nur hingga ke katil dan dengan perlahan meletakkan Nur dengan kepalanya direhatkan di atas bantal.
Rahim mengangkat baju kurung Nur hingga ke paras perut cukup hanya untuk tidak menghalang tusukan batangnya pada lubang pantat Nur.
"Ahhhh!!!" Bunyi erangan Nur mengisi ruangan bilik tidurnya apabila batang Rahim menembusi lubang pantatnya. Rahim menarik punggungnya dan terus menusuk lagi pantat Nur diiringi dengan erangan kuat dari Nur. Rahim mengulangi lagi aksi tersebut hingga akhirnya dia memancutkan air mani yang sangat banyak ke dalam lubang pantat Nur. Dengan batangnya masih dalam pantat Nur, Rahim merendahkan badannya lalu memberi kucupan pada bibir Nur.