9. Състезанието-част 2

2 0 0
                                    

Днес комисията трябваше да избере участниците в отбора за състезанието и Есилия беше много развълнувана. Господин Маркел Хуан бе събрал цялото училище отново в двора, където той се приготвяше да съобщи новината. Разбира се, че един от състезателите беше Есилия. Господин Хуан беше съобщил и датата на първото състезание, което ще се проведе в театралната зала на института, след 2 дена, точно когато Алин има рожден ден.
Дата: 16 септември
Всички се бяха събрали в театралната зала. Беше дошъл времето за осъществяване на плана на Алин. Този нейн план е просто за да се подиграва с другите като е разделен на няколко стъпки, именно да си празнува рожденния ден най-готино. По това време Есилия заедно с още трима бяха застанали на сцената и чакаха състезанието да започне. Появиха се учениците и от другата гимназия, срещу които трябваше да бъде това състезание. Разбира се професор Маркел Хуан, със сините си чорапи, кафяво сако и черни панталони, с бяла риза и червена вратовръзка и с големия си търбух се бе качил на сцената.
-"Добре дошли, днес нашата гимназия или по точно тези четирима ученици ще се съпротивят срещу четирима ученици от другия отбор.."-докато професорът разправяше Алин беше отишла в стаята където са камерите и беше почнала да се сваля с пазача там, като му предложи той да отиде да вземе две кафенца за да си лафят, за да може тя по това време да изключи камерите. Така и стана. Първата стъпка от плана беше успешна. Алин изключи всичките камери и заглуши микрофоните на всички състезатели, така че изобщо да не може да се проведе никакво състезание. По това време Леонел я видя и беше решил да се присъедини и той като извади една цигара и я запали под алармата за пожар. Изведнъж алармата се включи и Нерн беше пуснал кранчетата за пожар, като нявсякъде стана вода. По това време новият ученик, Йоан на който му е като първи ден в гимназията бе замерил професор Хуан с тортата, която бе направена за победителите. Есилия се беше разплакала и не знаеше как да реагира, защото това и беше мечтата, а именно да достигне до големия финал. Тези неща не бяха част от плана на Алин, но тя се беше позабавлявала жестоко. В края на деня, директорът беше наредил на четиримата да се качат в хранилището и да изчакат там. По това време господин Хуан, заедно с целия колектив, госпожа Самара Ричард и Есилия гласуваха за това дали тези четирима ученици заслужават да продължат обучението си в тази елитна гимназия. Професор Хуан беше категоричен, че тези деца не трябва да продължат обучението си, дори и Алин, нищо че половината училище е на баща ѝ. Всичките 18 учители бяха гласували вербално и резултатът беше ясен, докато...

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jun 22, 2023 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

"mEdiciNa deL Amor" Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ