7.Bölüm

4.2K 281 54
                                    


Emma'ya beni hemen gizlemesini söylemiştim.Ablam Luna bizim yanımızdan bize dikkatlice bakarak geçti, ağlıyordu.Ama burda ne işi olduğunu merak ediyordum.Yerdeki adamı görmemesi için dua ediyordum.Karanlığın ortasından başını eğerek devam etti.Emma'nın elinden tutup hemen aydınlık bir yere gittik.

-Emma, telefonuma bir mesaj geldi ama bu bir kod
+Göster bakiyim
-Araştırmaya çalıştım ama sonuç çıkmadı
+Arkadaşım Lester'a gitmeliyiz o bu işlerden iyi anlar

Tam bu sırada telefondan bir mesaj daha geldi ve bu gayet açık ve net bir mesajdı, korkulu gözlerle mesajı açtım.

Kim olduğunu biliyorum,telefonu yere bırak ve uzaklaş

Emma mesajı görür görmez taksiyi durdurdu ve beni içine hızlıca attı.Taksiye bas! bas! bas! diye bağırdı.Arkamızda iki yüzü kapalı adam taksiye bakakaldı birinde taramalı bir tüfek vardı.Emma taksiciye adresi verirken ben ablamı düşünüyordum.Bu hayatta en çok sevdiğim kişiyi,yeğenimi kaybetmiştim.O silahı tetikleyen mahkumun yüzü hala aklımdaydı.Normal eski model telefonumdan Luna beni arıyordu ama Emma cevap vermememi söyleyince hemen bıraktım.Ardından Luna'dan bir de mesaj geldi;

Polisler sorgu için seni arıyor.Hastanedenmi kaçtın sen !

Ben mesaja bakınırken taksi durdu ve adrese geldiğimizi söyledi.Kapıya doğru ilerledik ve kapının çaprazındaki kamera bize odaklanarak baktı.Emma kameraya orta parmak çekip benim lanet olası diye bağırdı.Kapı kendiliğinden açıldı ve içerisi elektronik malzemelerle doluydu.Sağdaki köşeye ilerleyerek kapısız odaya ilerledik.Lester engelli sandalyesinden tokmağıyla kalktı.

-Nerelerdesin Emma uzun zaman oldu
+Sana ihtiyacımız var Lester
-Bana her işin düştüğünde mi geleceksin ?
+Dinle Lester,cidden sana ihtiyacımız var.
-Benimde sana ihtiyacım vardı ! Ama gelmedin ! Yoklamadın bile !!
+Lester, ben ben çok üzgünüm işlerim vardı

Lester kırgın bakışlarla yüzünü bana çevirdi.Emma hızlı bir şekilde telefonu cebimden alıp masaya vurdu.İşte Lester,tanıdık geldi mi ? Yıllardır aradığın şey olmasın bu ?

Lester'ın aniden yüzü değişti ve gözlüklerini takıp telefona bakakaldı.

-Bunu,bunu nerde buldunuz !!
+Bize yardım edecek misin ?
-Evet ama bana babandan 2 tane protez bacak getireceksin !
+Lester bunu yapamam! Babamla konuşmuyoruz bile
-Ozaman size yardım etmiyorum,odamdan çıkın
Emma birden deliye dönmüş gibi
+TAMAM! tamam Lester sana onları getirecem

Lester mutlu olmuş bir ses tonuyla;Söyleyin bakalım benden ne yapmamı istiyorsunuz?

'Öncelikle sana bir kod vericez,bu kodu çözmek zorundasın'

Telefonu açarak kodu Lester'a gösterdi.Lester emin bir cevapla 3 günümü alabilir.dedi.

Artık konuşmaya bende katılıp sinirlendim;3 gün,3 gün mü !! 3 gün sonra mezarımıza bırakırsın ozaman!
Bir anda kapının zili sert bir şekilde çalındı.Lester korkarak bilgisayardan bakmaya yöneldi.

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin