BÖLÜM 15

104 8 35
                                    

Error'un bakış açısı

Kütüphaneyi bulmuştuk. Ama beklemediğimiz bir şey daha bulmuştuk. Bayan Ink ve Lord Error. İkiside ağızları bantlantmış ve sandalyeye bağlanmış. Ne olmuş olabilir?

Ink'in onları yanına gittiğini gördüm. Diğer ikisi de bizi gördüklerine şaşırmış gibiydiler.
Ink onların ağzındaki bantı açtı.

"Merhaba." dedi.

"Sana da merhaba." Bayan Ink söyledi.

"Size ne oldu? Neden bağlısınız?"

Kadın cevap vermedi. Lord'a bakıp izin istiyor gibiydi. Lord kafasını sallayınca konuştu.

"En son şatonun dışında olduğumuzu hatırlıyorum. Daha sonra birisi tarafından bayıltıldık."

Ben Lord Error ile göz göze bakışıyordum. İkimizde gözlerimizi ayırmıyorduk. Ancak birbirimizden pek hoşlanmış gibi değildik. Sonuçta, ben Lord yerine geçtim. Resmen onun hayatını ben yaşadım. Hele bu günün balo günü olduğunu da düşünecek olursak.

Ink bana bakıyordu.

"Ne yapacağız?"

Bayan Ink'e dönerekten sordum.

"Sizi kimin bayılttığını biliyor musun?"

Biraz düşündü. Sonra cevapladı.

"Bir tahminim var, emin değilim."

"Tahminin nedir?"

"Sör Nightmare veya Sör Killer olduğundan şüpheliyim."

"Neden?"

Konuşmadı. Sadece sustu. Lord Error söze girdi.

"Boş boş laf etmeyin. Size emrediyorum derhal bizi buradan çıkarın. Neler olacağını bilmiyorsunuz!"

"Ben kimseden emir almıyorum." Alaycı ama bir o kadar da kesin bir ses tonu ile söyledim.

"Ink, istediğimizi alıp gidelim."

"Ama peki ya onlar?"

"İki tane Lord Error ve Bayan Ink olması pek olası bir durum olmaz. Şimdilik burada kalsınlar. Sonra düşünürüz bunun hakkında."

"Bunu yapmaya hakkın yok!! Ben buranın Lorduyum. Yapmam gereken şeyler var ve eminim ki sen hiç birini yapmamışsındır!"

Ink'e o ikisinin ağzını tekrardan bantlaması için işaret ettim. Dediğimi istemiyor olsa bile yaptı.

"Yanıma gel, saklı büyülerin olduğu bir kitap bulalım."

İkimizde araştırmaya başladık. Kütüphane fazla büyük değildi. Bu yüzden kolayca bulabileceğimizi düşünüyorum.
Lord Error ve Bayan Ink ise kaçmaya çalışıyor.
Yalnız bu kadar gün nasıl hayatta kaldılar? Onlara yiyecek getiren birisi olabilir mi?

Belkide bu 'gizli' kütüphaneyi sadece ben ve Ink bilmiyoruzdur.

Sör Fresh ve Sör Geno olabilir mi? Ama onlar farklı bir yerde yaşıyor.
Belki de dedikleri gibi Sör Nightmare veya Sör Killer'dan biridir.
Sör Nightmare'in pasif olduğunu kendi gözlerimle gördüm. Daha çok pozitif birisi. Geriye bir seçenek kalıyor.
Sör Killer.
Neden yapmış olabilir?

"Buldum!"

"Neyi buldun?"

"Gizli büyüler ve mücevherler başlıklı bir kitap."

Ink'in yanına gittim. Kitabı ondan aldım ve sayfaları hızlıca çevirmeye başladım.

"Burada, Llia yakutu. Sihirli güçleri emici gücü var. Bu yakut güçlerimizi emiyor olabilir."

BALO ETKİNLİĞİ - ErrorinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin