BUM

11.6K 240 173
                                    

Kalpler küser miydi? Küserse neden küserdi?

Sanırım benim kalbim bana küsmüştü çünkü artık sevmeyi sevmiyordu.

O gün canım çok acımıştı, canım bile bana acımıştı.

🖤

2.Bölüm: BUM

Geri çekildim ve ona baktım, gülüyordu. Beni alt ettiğini sanıyordu.

Ona doğru yaklaştım ve ensesinden tutarak yüzünü kendime doğru çektim. Ardından dudaklarını hızlıca dudaklarıma bastırdım.

Beni geriye doğru itti. "Bir daha böyle bir şey yapmaya kalkışma." dedi
bağırıp parmağını yüzüme doğru sallayarak. Çok meraklısıydım sanki onun.

"O zaman bundan sonra bir metre uzağımda duracaksın koruma. Eğer bana yaklaşırsan, senin ırzına geçerim." dedim alaylı bir sesle.

Arkamı döndüm ve camlara dikkat ederek odama doğru yürüdüm. Peşimden gelmiyordu. Biraz yaşadığı şoku atlatmalı ve hazmetmeliydi.

Beni öpmek her yiğidin harcı değildi. Benim birini öpmem ise çok nadir olabilirdi.

Odama girdim. Ellerimde olan yaraları dikkatlice sardım ve mini siyah bir elbise giydim. Üzerime ise deri cekedimi geçirdim ve odadan çıktım. Daha yeni başlıyorduk koruma.

"Ben dışarı çıkacağım." dedim ayakkabılarımın iplerini bacağıma dolarken.

Kolunda olan saate baktı. "Saat gecenin 2'si."

"Yani?"

"Nereye gideceğiz bu saatte?"

"Sende geliyorsun yani." gelmese şaşardım.

"Evet sizinle her yere gelmeliyim, nereye gidiyoruz?"

"Sana hesap vermeyeceğim. İlla geleceksen yürü."

Bana cevap vermedi fakat kalkıp yanıma geldi ama bir metre kadar uzakta duruyordu.

Evden çıktım ve asansöre bindim. Fakat o dışarıda kaldı. Neyi bekliyordu?

"Asansöre binersem bir metre kuralı bozulur hanımefendi. Merdivenleri kullanalım." herkes delirmişti.

"14.kattayız, istersen sen yürüyebilirsin." Kuralı bu kadar abartmaya gerek yoktu. Oflayarak asansöre bindi. Çok mızmızdı.

Binadan çıktım ve arabamı almak için otoparka indim. Dün saldırı aldığım ve vurulduğum otoparka. Arabama bindim ve anahtarı taktım, ardından koruma arka koltuğa bindi.

"Benim arabamla gelemezsin koruma." dedim, kesin bir şekilde.

"Sizden o kadar uzak kalamam hanımefendi." Aşık mı ne?

"İn arabadan dedim sana." Neyse ki uzatmadan arabadan indi ve bir yere doğru yürüdü. Ardından bir arabaya bindi. Oldukça pahalı hatta benimkinden daha pahalı bir arabaydı. Maaşı iyi olmalıydı.

Arabayı çalıştırdım ve otoparktan çıktım.

Ona izimi kaybettirecektim ve sonrasında başıma benim kurguladığım kötü bir olay gelecekti. O ise işe yaramaz konumuna düşüp kovulacaktı. Bende tekrar rahat hayatıma dönecektim.

Arabayı hızlandırdım, o da hızlandı.

Uzun bir süre ondan kurtulmaya uğraştım fakat başaramadım. Bu yüzden planımı ertelemeye ve daha düzenli hale getirmeye karar verdim.

Arabayı bir kez daha hızlandırdığımda bu sefer beni geçti ve arabasını arabamın önüne kırdı. Aniden durdum, az kalsın ona çarpıyordum.

Arabadan indim ve onun yanına gittim arabadan inmişti.

Yakın Koruma (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin