1

50 1 0
                                    

Dopis Autorki!
Szybko tak żeby wszystko ujaśnić :
-𝗍ᥲk ʍօ́աɨ E𝕣𝕣𝕠𝕣
-TᗩK ᗰÓᗯI ᖴᖇᗴՏᕼ
-𝕥𝕒𝕜 𝕞𝕠́𝕨𝕚 𝕀𝕟𝕜
Mam nadzieję, że wszystko jasne :3

Dobra zaczynamy
Pov : Ink

Kreska. Kreska. Kółko. Pół okrąg. Owal. Kreska. Kwadrat... Ile jeszcze? Odrzuciłem szkicownik, ołówek i gumkę, a sam położyłem się na "podłodze". Nagle poczułem czyjąś obecność.
-ᕼᗴᒍᗩ ᗷᖇOՏKI!
Ikoniczny uśmiech, okulary z napisem "HEYA" i dziwne słownictwo uświadomiło mi, że to fresh.
- ℍ𝕖𝕛 𝔽𝕣𝕖𝕤𝕙! ℂ𝕠 𝕔𝕚𝕖̨ 𝕕𝕠 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕤𝕡𝕣𝕠𝕨𝕒𝕕𝕫𝕒?
-ᑕO ᗰᑎIᗴ ՏᑭᖇOᗯᗩᗪᘔᗩ? Տᗩᗰ ՏIᗴ̨ SᑭᖇOᗯᗩᗪᘔIłᗴᗰ!- jego okulary zmieniły tekst na "WDYM", a po chwili na " PARTY"- ᗯKᖇÓTᑕᗴ ᖇᘔᑌᑕᗴ̨ Iᗰᑭᖇᗴ̨ ᗯ ᗰOᒍᗴᒍ ᑕᕼAᑌᑭIᗴ ᗷᖇO! ZAPRASZAM ᑕIᗴ̨, ᑎIᗴ ᗯIᗪᑕ́ TᗴᘜO ᗷᖇOՏKI? - jego okulary znowu zmieniły napis na "YOLO" - JUTRO ᘜOᗪᘔIᑎᗩ 18! ᑭAᖇTY ᗪO RANA! - i zniknął jak się pojawił.
Dziwne... Impreza? U Fresha? Coś mi tu śmierdzi... I to nie jest gnijąca kanapka w mojej kieszeni.
Za szybko się pojawił.
Za szybko wszystko mi przekazał.
Za szybko uciekł.
Tak. Zdecydowanie tu śmierdzi ta kanapka. Otrząsnełam głowę aby ją oczyścić z myśli i wziąłem się za tworzenie nowego AU.
-ԋҽʝα. 𝗝𝗮𝗸 𝒕𝒂𝒎, 𝕋𝕖̨𝕔𝕫𝕠𝕨𝕪?
Kurwa, każdy tutaj przychodzi z nikąd! Co tu się odwala...
-ℙ𝕣𝕫𝕖𝕤𝕥𝕒𝕟́ 𝕞𝕚 𝕡𝕣𝕫𝕖𝕤𝕫𝕜𝕒𝕕𝕫𝕒𝕔́. 𝕄𝕦𝕤𝕫𝕖̨ 𝕤𝕚𝕖̨ 𝕤𝕜𝕦𝕡𝕚𝕔́.
-ղα ᙅⱿƳᙏ?
-ℙ𝕣𝕫𝕖𝕤𝕥𝕒𝕟́ 𝕕𝕠𝕡𝕪𝕥𝕪𝕨𝕒𝕔́, 𝕓𝕠 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕫𝕒𝕣𝕒𝕫 𝕔𝕙𝕠𝕝𝕖𝕣𝕒 𝕨𝕖𝕫́𝕞𝕚𝕖! 𝕋𝕠, 𝕫̇𝕖 𝕥𝕖𝕫̇ 𝕥𝕦 𝕞𝕚𝕖𝕤𝕫𝕜𝕒𝕤𝕫 𝕟𝕚𝕖 𝕫𝕟𝕒𝕔𝕫𝕪, 𝕫̇𝕖 𝕡𝕣𝕪𝕨𝕒𝕥𝕟𝕠𝕤́𝕔́ 𝕟𝕚𝕖 𝕚𝕤𝕥𝕟𝕚𝕖𝕛𝕖! ℕ𝕒𝕛𝕝𝕖𝕡𝕚𝕖𝕛 𝕡𝕠 𝕡𝕣𝕠𝕤𝕥𝕦 𝕤𝕚𝕖̨ 𝕠𝕕𝕨𝕒𝕝. - zanim zorientowałem się, co powiedziałem, Error za salutował mi i otworzył portal do Negatale.

Zacząłem rozmyślać o tym, co zauważyłem w jego oczach. Ból? Niechęć? A może wszystko naraz? Jakim cudem bolało go to, co powiedziałem..? Szybko sięgnałem po moje fiolki.Coś jest że mną nie halo.
___________
283 słowa!
Sory że takie krótkie, ale pisałam to w szkole. Postaram się napisać następny rozdział po szkole albo jutro! Przepraszam że ten rodział jest taki nie zachęcający ale nie umiem pisać pierwszego rozdziału do niczego.

C

ya😆

(BEZ KONTYNUACJI) 🏳‍🌈 Nigdy więcej : Uno 🏳‍🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz