לקחתי את הארי לגג עם דממה לא נוחה בנינו. הלכתי מלפנים והוא מאחוריי, לא העזתי להסתכל אחורה. פחדתי יותר מדיי שהוא יעזוב.
היה הרבה מתח באוויר ופשוט המשכתי לשחזר בראש את מה שקרה בנינו כמה רגעים קודם לכן שוב ושוב. התחרפנתי.
״הנה זה.״ - השארתי את האוויר שלא ידעתי שהצלחתי להכיל ברגע שפתחתי את דלת הגג.
הארי הביט סביב והלך לכיוון הקצה, צופה באורות הלילה של העיר מתחתינו.
״זה יפה.״
״כן, אני וחברים שלי באים לכאן לעתים קרובות.״
״יש סיכוי שהם יבואו לכאן הלילה?״
״אני לא חושב...״
״יופי.״ - הוא חייך.
הוא התקרב אליי וחפן את לחיי. הוא ניתח את תווי פניי, עצר את מבטו מעל שפתיי. יכולתי להרגיש את הלב שלי פועם בחזה שלי.
זה היה כל כך לא בסדר, כל כך דאגתי, אבל גם באותו הרגע לא היה אכפת לי בכלל. אבל אני מניח שזה הופיע בפניי, כי הארי שם לב לזה.
״אתה בסדר עם זה?״
הנהנתי.
״אז אני יכול לנשק אותך?״
הנהנתי שוב. זמן מעולה להיות ביישן, לואי.
הארי ציחקק ורכן מעלי, לוחץ את שפתיו על שלי. האצבעות שלי היו אגרופים על החולצה שלו, אחר כך משמעתי על מנת לנשק את הלסת שלו ואז שוב את השפתיים. ידו החליקה לצידי, אוחזת במותני ומקרבת אותי, הוא הטה את ראשו ודחף את הלשון שלו לתוך הפה שלי. הרמתי את ידי, שזרתי אותן על העורף שלו.
התנגשות השפתיים והלשונות שלנו הייתה ההרגשה הכי טוב שחוויתי אי פעם.
ידיו המשיכו ללחוץ את צידי והוא המשיך לרכון את ראשו ולנשק חזק יותר את שפתיי. לאחר מכן הוא עזב את שפתיי, החליק עד הצוואר שלי, משאיר נשיקות רטובות וליקק את העור שלי.
הטיתי את ראשי כדי לתת לו יותר גישה לצאוורי, משחרר קצת אנחות מהפה שלי. הורדתי את הידיים שלי שוב, מחליק אותן מתחת לחולצה של הארי. הוא ציחקק והחזיר את שפתיו אל שפתיי, והפעם נישק אותי גס יותר.
אצבעותיו עברו דרך הגב שלי והגיעו בעדינות לשולי החולצה שלי, הוא שפשף קצת את קצות אצבעותיו במעגלים על העור שלי מתחת לחולצה ואז הוא העביר את אחת מידיו אל הירך שלי.
הוא התכופף קצת והרים אותי בקלות. כרכתי את רגליי סביב המותניים שלו והוא התחיל ללכת לאחור.
קרעתי את שפתיי מהשפתיים שלו ועברתי את הפנים שלי על כתפו, כדי לנשק ולמצוץ את עצמות הבריח שלו.
״לא היקי שם, לואי.״
חייכתי לעצמי.
״אז איפה?״
YOU ARE READING
Dance Until It Hurts [L.S] // מתורגם
Romanceסיפור מתורגם מעל 204k צפיות :) --- לואי הוא סטודנט באקדמיה הלאומית למחול בשנתו האחרונה, לפני סיום הלימודים. הוא הרקדן הכי טוב שיש, והוא פאקינג יודע את זה. לואי חושב שיש לו את העתיד שלו. הוא חושב שהוא הולך להיות הרקדן הראשי בכל פעם שהוא רוצה. אבל פתא...