Okulun ilk günü, liseli oldum.
Konohada bir çok yer değişti eskiden tam başımızda olan güneş artık uğramıyor bile ehhh aslında rahatladık birazSavaştan sonra okula gideceğiz, garip geliyor. Kaguya mühürlendi. Hala bir tehlike var onu biliyoruz herneyse yine düşünüp durmayacağım. Sonuna kadar açık olan camın dibindeki yatağıma uzanmış serin serin yatıyorum. Bugün erken kalktım okul 8 de başlayacak ve saat daha 6.
Acıktım, evde ramen de kalmamış sanırım dışarı çıkıp açık dükkan arayacağım.
üstümü hiç değiştirmedim beyaz şort beyaz gömlek ve siyah terlikler ile merdivenlerden indim ve hâlâ karanlık olan konahaya baktım. Bu yaprak köyü için canımı vermeye hazırdım, ama diğer yaratıklar beni geçebilmek için henüz hazır değiller :D sırıtıp ilerledim kakashi senseinin evinin önünden geçiyordum evi sade ve tertemiz karısı olsaydı çok şanslı olurdu hatırladım da neden karısı yok bu adamın?Herneyse herneyse bugün ne düşüneceğimi şaşırdım. biraz ilerlerken ramenci adamın dükkanına bir kaç kutu taşıdığını gördüm ve hemen yardıma gittim.
Ramenci : Ah Naruto hangi rüzgar attı seni buraya bu saatte?
Naruto : Erken kalktım acıkınca da dışarı çıkayım dedim normalde bu saatlerde burada olmazsın şanslı günümdeyim heraldee
Ramenci : Öylesin tabii bugüne özel ramenlerim var, gel bakalım ilk denemeyi sen yap
Naruto : Bugüne özel mi?
Ramenci : Haberin yok mu bugün Tsunade samanın doğum günü
Naruto : NEE TSUNADE OBACHAN 80 YASINA MI GIRICEK YANI
Ramenci : Ahahahah
İçeri geçtim ve özel olan ramenimi beklemeye başladım. Acaba harbiden tsunade obachan kaç yaşına giricekti belki de genç olsaydı kakashi sensei ile evlenebilirdi puahauahha
Ramenimi yedikten sonra teşekkür edip evime döndüm (parasını vermediğim için mutluyum) Saat 7 olmuştu. 1 saat nasıl geçicekti çok sıkılıyordum. Ayrıca benim diğer gençler gibi cep telefonumda yoktu belki Sakura chandan istemeliyim ah pembe saçlım.
Kagebunshinlerimle kart oynamayı düşünüyordum fakat uyuyasım geldi 1 saatcik uyusam bir şey olmazdı heralde mhmm
Kalktığım gibi dışarı baktım hava hala karanlıktı daha okul başlamamıştır derken okulun ordan gelen sert sesleri duydum küfürler havada uçuşuyordu ve bu kalabalığı nerde görsem anlardım
KAVGAAAAA
hemen beyaz gömleğin altına siyah bi pantolon üstüne de özensiz bir kravat giyip hemen dışarı atıldım camdan evlerin üstünden zıplaya zıplaya okulun oraya gidiyordum ayağımda hala siyah terliklerim vardı ama pek de umursamıyordum gerçi.
Burası çok kalabalıktı ino bağırıyor shikamaru yine sızlanıyor ve kiba küfür ediyordu kime küfür ettiğini göremedim ama birden birinin üstüne atıldı etraftakiler taş atmaya başladı kocaman taş havada uçuyordu taşı tuttum ve arkama baktım Sasuke arkamdaydı.
Kibaya diklenmiş bakıyordu gerçi o herkese öyle bakıyordu tam konuşacaktım ki Sakura geldi yanımıza.
Sakura : Günaydıınn siz de mi bu sese geldiniz?
Naruto : Evet Sakura chan neler oluyor burada
Sakura : Büyük ihtimalle Kiba da köpeği gibi kuduz olmuştur
Sakura chan gülüp Sasukeye baktı büyük ihtimalle onun da gülmesini bekledi. Bu Sasukede olup da bende olmayan şey neydi? Neresini seviyordu Sasukenin?
Ama ben kolay kolay vazgeçmem Sakuramdan.derken okul zili çaldı ve hepimiz okula doğru yöneldik Sasuke ve Sakura önden gidiyordu daha doğrusu Sasuke önden giderken Sakura chan onun yakınına gelmeye çalışıyordu.
Yanıma Temari geldi. Şaşırdım, kum köyünden de mi gelenler vardı?
Naruto : Temari sen de mi okumaya buraya geldin?
Temari : Evet, benle Gaara burada okuyacağız. Gaara seni çağırıyor hemen şurada gel benimle
Temariyle Gaaranın yanına gittik saçları dağınık ve uykulu bir Gaara görmeyi beklemiyordum komiğime gitmişti ahahah
Gaarayla günlük sohbet edip okula gittik ve şansa hepimiz aynı sınıftaydık. Gerçi artık dersimize eskisi gibi Uruka sensei değil de daha garip senseiler giriyordu
İlk ders Gaara ve Temarinin ortasına oturdum biz en arkadaydık ve biliyorsunuz konahada sınıf sıraları katmanlı arkadaki daha büyük oluyordu. Önümüzde de hemen Sasuke, Sakura chan ve Ino vardı.
Ino ve Sakura chan hala Sasuke için yarışıyor olabilirler miydi acaba? diye düşünürken ders başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru- Farkedilmemişler
Fanfiction(Gerçeklik üzerine yazılmıştır, sansür yoktur .)