~1~

70 6 22
                                    

•Dream ve George uzun zamandır görüşmüyorlardı.George Dream'a karşı cinsel ilgi duyuyordu.Dream bir gün George'ye yurtdışında bir işi çıktığını bu yüzden veda etmeye geldiğini söyledi.

George çok üzülmüştü çünkü ona daha açılmamıştı.George Dream dönesiye kadar açılma provaları yaptı.Dream 7-8 hafta sonra George'nin evinin kapısını çaldı.George kapıyı açtı ve onu görünce gözleri doldu.

Dream:Selam George Nasıls-

George Dream'a sıkı sıkı sarıldı.Dream ne olduğunu şaşırmış bir şekilde George'yi kendinden biraz uzaklaştırdı ve yüzüne bakabilecek bir mesafedeydi.George'nin ağladığını görünce saçlarını okşayarak kendisine yaklaştırdı ve alınlarının birbirine deymesini sağladı.

George daha fazla dayanamadan Dream'ın dudaklarına yapıştı.Dream şaşkındı.Ardından garip bir şekilde karşılık verdi.Dream da George'ye karşı ilgi duyuyor gibiydi.

Ardından birbirlerine baktılar.George açılma provaları unutup hemen söyledi;

George:Seni...Seviyorum.

Dream:Bende seni çok seviyorum.

George Dream'ın göğüsüne başını yaslamıştı.Bu yüzden sesi kısık ve boğuk geliyrodu.

George:Seni çok özledim.

Dream:Bende seni özledim.

İçeriye girdiler ve kapıyı kapattılar.Dream koltuğa oturmuştu.George de Dream'ın kucağına uzanmıştı.

George sakin ve rahatlamış bir ses tonuyla konuşuyordu.

George:Hep senden hoslanmıştım...Ama nasıl söyleyeceğimi bilemedim.Bu kadar kolay olucağını hiç düşünmemiştim.

Dream:Bende senden hoşlanıyor gibiydim ama emin değildim.Sonuçta ikimiz de erkeğiz...Ve bu garip olurdu diye düşünmüştüm.Fakat normal ilişkiden bir farkı yok sanırım.

George yaramazca kıkırdamaya başladı.

George:Onu yatakta göreceğiz Dreamy~

Dream bu takma isimden hoşlanmış gibi duruyordu.Bi anlığına bunu anlamamıştı fakat anladıktan sonra kravatını çıkardı...

George onu soyunurken izledi.Kıpkırmızıydı.Başka bir yere bakmak istese bile gözleri ona izin vermiyordu.

1. Bölüm sonu

~Okuduğunuz için teşekkürler~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☾✔☕︎Dnf smutshots☢︎⚠︎☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin