P.O.V. Cheryl
Ik keek even de aula rond toen ik een paar mensen heel overdreven en blij zag zwaaien. Ik glimlachte even en gebaarde naar Denise dat ze mij moest volgen.
Ik wurmde me tussen alle groepjes leerlingen door en kwam aan bij de tafel met Ashton, Michael, Luke en Calum. En verrassend genoeg zaten die Miranda en Casey er ook bij, samen met nog 2 andere meiden.
"Euhm Heey" zei ik heel awkward. Ashton begon toen heel hard te lachen, ik keek hem vragend aan. "Doe niet zo awkward en kom er gwn bij zitten joh!" Hij schoof 2stoelen opzij tussen hem en Calum. We gingen zitten en iedereen keek ons aan... Het zag er best wel eng uit. "Begin jij maar met je voor te stellen Denise." Zei Calum die naast haar zat te glimlachen. "Oke.. Nou.. Ik ben dus Denise, mijn achternaam is Van Houten. Ik kom uit Holland.... Ik speel een beetje gitaar, en euhm, nu ben jij Cheryl" zei ze snel en iedereen moest even lachen. "Ik ben dus Cheryl Verbeek en ik ben 19 jaar, kom ook uit Holland en speel gitaar en piano." Ik zag dat iedereen erg geïnteresseerd naar me keek. "Nu jullie beurt Ree en Nia!" Zei Michael blij. "Ik ga wel eerst." Zei een meisje met zwarte haren met heel veel dreadlocks. Ze had ook veel eyeliner en lippenstift op. Ik vind echt dat ze er stoer uitziet!
"Ik ben dus Rena, maar iedereen noemt me Ree. Jullie mogen me ook wel zo noemen als je je dat leuk lijkt. Ik ben 16 jaar, en dit gek kind hier naast me is mijn zus. Verder speel ik nog basgitaar en hou ervan om te zingen." Ik mag haar nu al! Haha nee, maar ze lijkt me echt cool!
"En ik ben Nia, Rena is dus mijn zusje, ik ben 18 jaar en hou heel erg van drummen! Ik zing ook een beetje. Verder is er niet echt iets interessants, je merkt mij vanzelf wel! Haha" vertelde Nia, het meisje met een soort boblijn met roze en oranje en rood haar, het is een beetje een mengelmoes. Het ziet er wel vet uit.
We hebben de rest van de pauze nog veel gepraat en ook wat gelachen. Ze zijn allemaal zo aardig! Miranda en Casey hebben ook een paar dezelfde lessen als ons en Nia en Rena zitten net als Ashton en Michael in een totaal andere klasrooster enz. We hebben nu wiskunde, Denise en ik kregen hiervoor een speciale methode. We gingen met zijn 2tjes een beetje achteraan zitten. Luke en Miranda gingen achter ons zitten en Calum en Casey voor ons.
Er werd veel gekloot in de les en Luke werd er zelfs uitgestuurd. De leraar leek me echt een heel shagrijnig typje. Jammer, in Nederland hadden we die al genoeg. Aan het eind van de les kwam Luke weer terug en biedde zij excuses aan de leraar aan. Daarna gingen we naar de volgende les.
De dag ging gelukkig snel voorbij doordat het zo gezellig was. We zitten hier nu voor de 2de dag op school en het is nog steeds wel even wennen. We hoorde eindelijk de verlossende bel. We gingen allemaal naar onze kluizen en daarna naar Ashton's auto. Ze boden aan om ons elke dag optehalen en wegtebrengen, wat natuurlijk heel aardig van ze was.
Toen we onze oprit opreden schokken we ons rot, de muren en ramen van de schuur zaten helemaal vol met graffiti. Verschillende haatteksten en allerlei gekke tekentjes. "Ze zijn weer eens bezig geweest hoor." Zuchte Michael terwel hij met zijn ogen Rolde. "Wie? Wat? Hoe?" Ik kon echt niet uit mijn woorden komen, zo verbaasd ik was. "Ohh, er is een groepje kinderen die weten dat we hier dat met die wiet doen enz. En.... Ja, ze willen een soort van wraak." Legde Michael uit. "Wraak waarvoor?" Vroeg Denise met grote ogen. "Nou.. We hebben ze een keer verlult en nu zijn ze nog steeds boos." "Zijn ze gevaarlijk?" Vroeg ik toen. "Nou.. Ze doen het nu al een tijdje maar ze gaan niet in je huis ofz, eigenlijk alleen de schuur."
De jongens hebben nog geholpen met het schoonmaken, daarna hebben we samen gegeten en ze zijn net naar huis vertrokken. Er is nog 1 raam niet helemaal schoon, dus die gaan we nu even doen.
P.O.V. Denise
We waren bezig met het raam, toen me opeens een soort briefje opviel die tussen het kozijn zat. Ik las het briefje en werd nu toch echt wel bang. Ik riep Cheryl erbij en zij las ook het briefje waarop stond:
Hee boys!
Wees gewaarschuwd!
We komen snel weer terug en we kunnen nog veel meer schade aanbrengen......We keken elkaar even aan en besloten maar om naar binnen te gaan, buiten voel ik me oom niet meer echt fijn zeg maar. "Okee laten we de Jongens informeren" zei Cheryl terwel ze haar telefoon tevoorschijn haalt.
*groepsgesprek*
M'nCherryTomaatje: Hee guys! Euhm.. We hebben een briefje buiten gevonden.
Ashie: wat staat erin?
M'nCherryTomaatje heeft een afbeelding gestuurd
Ik: jaa,, gekke dreigementen!
Cal<3: wtf?!
Lukey: geen zorgen, het is alleen een briefje. Ze gaan heus niet jullie echt iets aandoen!
M'nCherryTomaatje: dat hoop ik dan maar..
Mikey: tuurlijk niet! Anders komt de geweldige mikey met z'n mikeypower jullie beschermen!
Ik keek op en zag Cheryl met een grijns naar het beeldscherm kijken.. Die is echt zo verliefd!
Ik besloot Cheryl haar naam in me telefoon te veranderen, deze is al een maand oud ofz.
Euhm... Misschien mikeyRider? Nee ze flipt dan als ze dat ziet. Ik doe wel gwn haar voornaam, als me er straks iets te binnen schiet kan ik het altijd nog veranderen.
Nu gaan we nog even huiswerk maken en daarna films kijken.
Hee sorry niet zoveel inspiratie, ik ben ook bezig met een ander boek maar het duurt denk ik nog wel even voordat hij online komt.
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...