Ferit uyanmaması için yanından kalktım ve üstümü değişmeye gittim,akşam yemeğine ineceğimizden rahat giyindim. Banyodan çıktığımda Ferit uyanmıştı.
Seyran="Uyanmışsın, giyinde aşağıya inelim."
Ferit="Tamam Karıcımm." sesi durgun geliyordu.
Seyran="İyi misin? Sesin durgun geliyo."
Ferit="Sanırım terli uyuduğum için üşüttüm, ama geçer."
Seyran="İstersen yemeği buraya çağıralım."
Ferit="Yok ya gerek yok, hen sen beni mi düşünüyosun bakim."
Seyran="Y-yoo yani, hastasın ya ondan dedim."
Ferit="Düşünceli karım benim." Ferit üstünü giyinmişti, aşağıya indik herkes salondaydı.
Seyran="İyi akşamlar."
Gülgün="İyi akşamlar kızım."
Asuman="İyi akşamlar Seyrancım." evde en çok ısındığı Gülgün anneyle Asumandı, çok sıcak ve iyi kalplilerdi.
İfakat=" Ağam birazdan gelicektir buyrun masaya geçelim."
Orhan="Tabi." herkes masaya geçmişti sonra da Halis ağa gelmişti.
Halis="Buyrun." sessiz sakin yemek geçerken Halis ağa sessizliği bozdu.
Halis="Ferit yemekten sonra Seyran kızımla benim yanıma gelin sizinle birşeyler konuşucam."
Ferit="Tamam dede."herkes yemeğini yemişti bizde Halis ağanın yanına gittik, Ferit kapıyı tıklattı.
Halis=" Gelin."
Halis=" Gelin bakalım oturun şöyle." dediği yere oturduk ve dediklerini dinlemeye başladık.
Halis=" Evet çocuklar biliyorsunuz ki artık yaşım ilerlemeye başladı bu yüzden sizden torun isterim." dedi gülümseyerek.
Ferit="Tabi dedecim, en yakın zamanda." dedi gülerek.
Seyran="İnşAllah efendim." diyebildim sadece, Halis ağa bazı öğütler verdikten sonra bizde odaya geçtik.
Ferit="Ay bizim şimdi bir çocuğumuz mu olucak ya." dedi gülerek.
Seyran="Feritcim onun için çokk zaman var."
Ferit="Dedeme dediğimiz gibi en kısa zamanda."
Seyran="Belkii." dedim utanarak ve üstümü değişmeye gittim, pijamalarımı giyindikten sonra banyodan çıktım. Ferit koltukta uyuyacaktı bende yatağa geçtim.
Ferit="Üfff."
Seyran="Sessiz olurmusun uyumaya çalışıyorum."
Ferit="Seyran koltukta uyumak gerçekten çok zor, nolur yani yanına yatsam, hı Seyran ya." Feriti seviyordum o yüzden hayır demek istemiyordum.
Seyran="İyi tamam gel."
Ferit="Gerçek mi?."
Seyran="Gerçek gerçek hadi gel." dedim ve Ferit yatağa atladı.
Seyran="Ferit yavaş ya." duvara bakıyordum.
Ferit="Seyran ya bana dönsene."
Seyran="Peki." dedim ona dönerek ve elimi tuttu.
Ferit="Seyran... Seni Seviyorum." dediğiyle şaşırdım, duygularımı gizlemek istemiyordum.
Seyran="Bende Seni Seviyorum Ferit..."
Selamm Canlarım yazarken içim kıpır kıpırdı yazım yanlışı olabilir kusura bakmayın, umarım seversiniz, sizce bundan sonra SeyFeri neler bekliyor? Yorumlara yazmayı ve volte atmayı unutmayın sizleri seviyorummm🔥❤️