5 глава

7 0 0
                                    

- Що ти маєш на увазі під "батьками Тео"? Тобто вони просто взяли і зникли? 

Тео повернувся до реальності від своїх думок на моменті активних питань Амелії.

-Тео, ти в порядку?  - поклав на плече Тео руку Єгор.

Єгор трохи повернувся до Амелії та помахав головою, показуючи обличчям, що краще цю тему не зачіпати в присутності Тео.

- Я в нормі, не хвилюйся.

- Я знаю, що ти не в нормі, - посміхнувся Єгор.

- О боже, мене зараз вирве, - з огидою піднесла два пальці до рота Амелія, - Давайте ви пізніше поплачите, без мене. Скоро урок вже, пішли.

- Стій, є ще дещо, - зупинив, схопивши за руку Амелію, Єгор.

- Ти пам'ятаєш, що я тобі казала? 

Єгор миттєво, наче чорт від святої води, відсунувся подалі від Амелії.

- Кхм, я ще не зрозумів що і як, але на горищі щось є.

Друзі повільно йшли до свого класу. Задзвенів дзвінок, навколи них почали швидко пробігати діти, які вже спішили на свої заняття.

- Горище? Тю, ти що не знаєш як це робиться. Не думала я, що жнеці...

- Та в тому ж справа, що я навіть намагався вибити двері, намагався зайти зі сторони вікна в горище, - експресивно розмахував руками Єгор, - Все марно. Його окутує якийсь незрозумілий, чужоземний мені бар'єр, який навіть моя коса не може пробити.

- Навіть коса першого жнеця? - здивовано Амелія.

- Хм, а ось це проблема, так добре сьогодні я після уроків швиденько викраду ключ.

- Мені здається, я ясно тобі пояснив, що я перепробував все, і найпростіше "швиденько викраду ключ", теж було в цьому списку, - невдоволено на тупість Амелії цикнув Єгор, -  Наскільки я зрозумів, ключ якимось боком прив'язаний до душі сторожа. 

-Сторожа? Той старий п'яниця? Не можу повірити, що й він якось тут зав'язаний, - сказав Тео.

-Так і це все ускладнює, як тільки ключ потрапляє до рук іншого, він повністю ніби випаровується на очах, а потім він знову випадково опиняється в сторожа. Я якщо чесно разів шість намагався провернути це.

- Так-так, - давайте вже потім про це поговоримо від всього цього вже голова болить промовив Тео, відкриваючи двері та демонстративно не пропускаючи Амелію вперед.

Аркана: ХронаWhere stories live. Discover now