Temný osud

20 2 0
                                    

Ahsoka cítila, že Anakin bude možná potřebovat její pomoc. Vyrazili na Coruscant. Věděla že jediný člověk který bude vědět kde se Anakin nachází, je Padmé Amidala.

Dostat se k ní nebylo snadné. Ostrahu sice znala, ale na její hlavu byla vypsaná velmi tučná odměna, takže nejhorší bylo dostat se k budově samotné . Coruscant byl dřív pro ni to nejbezpečnější místo v galaxii. Ale teď si musela dávat pozor na každý roh.

Dostala se dovnitř. Vplížila se do kanceláře kapitána Thypa. Ten seděl zády ke dveřím a vyplňoval nové formuláře o bezpečnosti. ,,Kapitáne!" Oslovila ho Ahsoka. Kapitán Thypa nadskočil a tasil Blaster. ,,Padawanka Tano?! Co tady děláte a hlavně jak jste se sem dostala?!" ,,Vyšplhala jsem po bleskosvodu a proplížila se ventilací. Ale to není důležité. Musím..." ,,To potrubí je ve výšce dvanácti metrů, pro mě jako velitele ostrahy senátorky je to více než důležité." Skočil jí do řeči. ,,To chápu ale musím mluvit se senátorkou Amidalou. A už nejsem padawanka, nejsem Jedi."

Kapitán doprovodil Ahsoku k výtahu a jel s ní nahoru. Padmé seděla na gauči a hledala něco v datapadu. ,, Senátorko, Ahsoka Tano." Ohlásil ji kapitán Thypa. ,,Ahsoko! To je mi překvapení. Pojď dál a posaď se." Jak si Ahsoka sedala, všimla si že Padmé vypadá jinak. Prohlédla si ji pořádně a hned jí to došlo. ,,Vy jste těhotná, že ano?" Padmé kývla. ,,Tak to gratuluji." Řekla jí vesele. ,,Kdo je ote..." V tu chvíli se zadrhla a Ahsoce to došlo. ,,Takže vy a mist- teda Anakin?" Ahsoka byla docela v šoku. Věděla že mezi nimi něco je, ale tohle to povýšilo na úplně jiný level. ,,Teď už nemá cenu nic skrývat." Řekla Padmé  a začala Ahsoce vyprávět jejich příběh.

,,No, a takhle to teda bylo. " Řekla Padmé. Ahsoka se usmála. ,,Máte spolu krásný vztah. Nevíte náhodou kde je? Dělám si o něj starost a nechtěla bych aby se mu něco stalo. Nemáte o něm nějaké zprávy?" Z Ahsočiných očí zářila rozhodnost svého mistra a přítele zachránit. ,,Vlastě říkal že ho kancléř poslal na, myslím že to byl Mustafar. Ano Mustafar." ,,A co on a tyhle události. Nehledali ho?" Ahsočin hlas byl plný obav. ,,Když jsem ho viděla naposledy, říkal že se Jediové vzbouřili proti republice a že viděl mistra Windua jak chce zabít kancléře." Ahsoka byla vyděšená, ale nedala to najevo. ,,Ráda bych ho našla, ale teď je venku takový chaos, že samotná ho nenajdu. A i kdyby, tak mě zabijí hned co vystrčím nos že dveří. Potřebuju vaši pomoc."

Padmé souhlasila. Ahsoce našly nějaké nenápadnější oblečení a na tuhle krátkou chvíli hrála služebnou. Odstartovaly a skočily do hyperprostoru.

Co to má znamenat? Padl  Anakin na temnou stranu, nebo se najednou rada zbláznila? Však jí taky vyloučili z řádu ani nemrkli. Však velká část řádu nesouhlasila s válkou a označovala radu za válečné štváče, jako třeba Barris. Neměli oni nakonec pravdu? A pokud ano co takoví jak Plo? Přežil? Jedno je jisté, válka skončila. A jaký to mělo význam, zapojení Jediů? V Ahsoce to vřelo. Nevěděla co si má myslet, ale věděla jedno: musí Anakina najít za každou cenu.

Cestou si Padmé a Ahsoka povídaly o všem možném. Od vztahů a zkušeností až po dobrodružné historky. Panovala veselá ale napjatá atmosféra. Ve vzduchu visela nejistota a obavy.

Vyskočily z hyperprostoru nad oranžovo rudou planetou. ,,Byla jste někdy na Mustafaru?" Zeptala se zvědavě Ahsoka. ,,Ne, ale pamatuji si že mi Anakin vyprávěl že jste tu už byli." Ahsoka si vzpomněla na časy kdy byla padawanem. Jejich loď se přiblížila a nasadila na přistání.

Anakin, který byl v řídící místnosti, viděl známou Nabooskou jachtu. Vyběhl ven a zamířil si to k přistávací ploše. Přiběhl k jachtě když se rampa sklápěla. Padmé vyběhla, objali se a Anakin v objetí se s ní jednou zatočil. Ahsoka to celé pozorovala z rampy, když scházela dolů. Náhle si jí Anakin všiml. ,,To je v pořádku Ani, ona už to ví." Řekla mu Padmé a usmála se.

Star Wars: Temný osudKde žijí příběhy. Začni objevovat