Arakadaşlar isterseniz hikayeyi okumaya devam edebilirsiniz ama ilk olarak birşey söylemek istiyorum, hikayeme cidden çok az yorum geliyor. Tamam her bölümde 100 küsür yorum olabilir ama neredeyse hepsini hikayenin başından beridir okuyup desteğini eksik etmeyen sevgili sopeakurbanol adlı okuyucum veriyor. Ona tekrardan çok teşekkür ediyorum.
Yani sizden ricam hikayeme daha çok yorum yazmanız. Tek tük yorumlar var ve hiç yorum olmaması beni cidden üzüyor. Sizin hikaye hakkında yorum yapıp fikirlerinizi belirtmeniz, eğlenceli yorumlarınızı okumak cidden beni çok mutlu ederdi.
O yüzden lütfen yorum yazın 🙇
---------------
Bir anda abimin yüzüne yumruğumu geçirmemle herkes şoke olmuş bir şekilde bakıyordu abim hariç. Yediği boku bildiği için susuyor olmalıydı.
Durmadım ve diğer yanağınada diğer yumruğumu geçirdim, dudağının kenarındaki kan birikintisi canını yaktığımı belli ediyordu. Gülüp tekrar elimi kaldırdığımda arkadan birisinin beni tutmasıyla kaşlarımı çattım. Ayırmaya çalışmaları mantıksızdı çünkü her türlü karşımdaki abi demeye utandığım herifi sikecektim.
Beni tutan kişilerin annem ve ablam olduğunu tahmin ederken umursamadan abimin üstüne yürümeye çalıştım sinirle ama sıkı tutuluyordum.
"Bırakın beni!"
"Begüm naptığını zannediyorsun?!"
Babamın öfkeli ve yüksek sesiyle başımı öfkeyle babama çevirdim. Çok sinirli baktığımdan olsa gerek babam anlık şaşırsada bozuntuya vermedi.
"Begüm sözümü ikiletme!"
Tepinmeyi bırakıp yerimde durarak sinirli bakışlarımla abimler ve babam arasında mekik dokuyordum. Annem ve ablam duracağımı anlamış olmalıydıki belimi tutmayı bırakmıştı. Kıkırdayıp bıraktıkları an tekrar abimin yüzüne yumruğumu geçirmiştim ve herkes başıma üşüşüp beni tekrar tutmaya başlamıştı. Hâlâ içim soğumamıştı ve tekrar vurmak istiyordum ama kendime hakim oldum.
"Baba oğlun naptı biliyor musun?"
Başımla Süleyman' ı işaret edip yarım ağız sırıttım. Abim korkmuş olmalıydıki sinirli sesiyle bana döndü.
"Begüm kes evde konuşuruz biz senle."
"Niye kesiyormuşum? Ben burada tam şuan konuşulsun istiyorum."
Her kelimenin üstüne basa basa sakin bir şekilde konuşmuştum. Abim yutkununca tekrar sırıttım ve babama döndüm.
"Bu senin adi oğlun-"
Sözümü tamamlamama izin vermeden abim olacak adi herif bağırdı.
"Begüm yeter! Burada konuşulacak şeyler değil bunlar."
Hiç umursamadan tekrar ağzımı açınca ağzıma kapanan elle kaşlarımı çatmıştım. Anında Süleyman' ın elini ısırıp kanattım.
Acıyla yüzunü buruşturup elini çeksede tekrar kapatmaya yeltenecekken babam söze dahil oldu.
"Süleyman asla tekrar Begüm' ü bölmeye kalkışma. Ne diyeceğini duymak istiyorum."
Babamın sözüyle abim yutkunup elini indirdi. Sinirden kaşları çatılmış yüzü kızarmıştı. Bizi izleyen insanlara göz attığımda herkes bana şaşkın ve meraklı bir şekilde bakıyordu.
"Bu şerefsiz zorla kardeşime istemediği şeyler yaptı, ona dokundu."
Babam o kadar şaşırmıştıki durduğu yerde sendeledi ve elini kalbinin olduğu göğsüne götürdü. Annem ağlıyor, ablam ve Hatice bana inanamayarak bakıyordu. Aslı düz bir ifadeyle bakarken Cevher oldukça şaşkın bir şekilde bakıyordu. Murat abime baktığımda onunda bunu beklemediğini anladım çünkü o kadar şaşkın duruyorduki açıklamak zordu bunu, Ahmet abim' e baktığımda yüzünde sadece öfke görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rather Her
Любовные романыGxG Zaten evli olupta çocuğu olmayan bir adama kuma giden bir kızın hikayesi diğer kuma hikayelerinden pekte farklı olmazdı değil mi? Ama ya iki gelin birbirlerini severse?