1

0 0 0
                                    

Hanin nk

Heräsin aamulla väsyneenä, niinkun aina. Laahauduin pois sängystä ja puin ensimmäiset vaatteet jotka tuli vastaan.

"Vittu on koulua" mutisin itsekseni.
Kävelin alakertaan mutta jätin aamupalan väliin. Äiti oli näköjään töissä tai jossain.

Serkkuni bangchan (Chan) istui pöydässä katsoen minua hymyillen.

"Moi!! Tulin tänne eilen illalla kun mun vanhemmat ei oo kotona tällä viikolla (:" tuo sanoi iloisesti syöden leipää.

Istuin sohvalle ja katsoin tiktokkia hetken ennenkuin oli aika lähteä kouluun.

"Hei mennäänkö samaa matkaa?" Chan kysyi. Ja nousi pöydästä ottaen reppunsa mukaan.

Nousin itsekkin nyökytellen sohvalta ja nappasin reppuni vierestäni. Lsitoimme kengät jalkaan ja lähdimme ovesta raikkaaseen ulkoilmaan.

Chan yritti jutella minulle koko matkan mutten vastannut. En ollut oikein juttu-tuulella.

Kävelin koulun ovista sisään ainoan kaverini Felixin luokse ja vilkutin pienesti chanille tuon lähtiessään oman kaveriporukan luokse. (Jossa on hyunjin, minho,Chan ja changbin)

"Moii han!" Felix huudahti ja tuli luokseni hymyillen kuten aina

"Arvaa mitä! Hyunjin huomas mut!!" Felix vinkui innoissaan ja katseli chanin kaveriporukan suuntaan

"Wait-wait...hyunjin!? Se mun serkun paraskaveri?" Kysyin ihmeissäni.

"Öö kuka vittu on sun serkku..." Felix kysyi ihmeissään katsoen minua toinen kulma koholla.

"Chan" vastasin lyhyesti.

"Mun pitää mennä tunnilla et nähään jossain vaihees tai jtn?" Sanoin ja en odottanut vastausta vaan kävelin tunnilleni.

Siis oikeesti vihaan tätä tarinaa jo nyt ..mut toivon että keksin tähän jonkun hyvän plot twistin. (:

Heippaa

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hanin elämäWhere stories live. Discover now