0.0

240 41 8
                                    


"sunoo, bir tanem yanıma gelebilir misin lütfen?"

öğretmeninin çağırmasıyla birlikte elinde tuttuğu ve kutusundan henüz çıkardığı kırmızı oyun hamurunu masanın üzerine bıraktı küçük sunoo, kimsenin hamuruna dokunmayacağından emin olduktan sonra ise sandalyesini hafifçe geriye iterek büyük bir heyecanla çok sevdiği öğretmeninin yanına ilerledi. riki ile tanıştığında henüz 6 yaşındaydı.

"seni riki ile tanıştırmak istiyorum, bundan sonra o da bizimle oynamaya gelecek her gün okulumuza. arkadaşlarının yanına götürür müsün onu da? güzelce oynayın bakalım."

sunoo başta şaşkın bir şekilde bir öğretmenine, bir de yanındaki "yeni arkadaş"ına bakıyordu ancak bu bakış kısa sürdü. yerini tatlı bir gülümsemeye ve enerji patlamasına bıraktı. arkadaş edinmekten çok hoşlanıyordu, bir de eğer ki bu arkadaşı süngerbob'u seviyorsa o kişi çok çok çok çok sevdiği arkadaşı oluveriyordu. karşısındaki çocuğun üzerinde mavi bir tişört altında ise yeşil bir şort vardı. ayakkabıları can alıcı kısmıydı, bir ayağında süngerbob diğer ayağında da en yakın arkadaşı patrick'in olduğu bir çift ayakkabıyla karşısındaydı.

riki'ye elini uzattı.

"hoş geldin arkadaşım!"















yazariniz oyle sirin bi kurguyla geldi ki yine, ikiliyi midenize sokmak isteyeceksiniz emin olun. ilk bu aksam bolum sizlerle. 😭❣️

never ending story | sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin