Yunusta kız arkadaşına gidiyormuş yoksa evime davet ederdim. Herneyse arabamı park edip direkt eve geçecektim ki birden gözlerim karardı.Arkamdan uzanan eller ile.Kim olduğunu tahmin etmeye gerek yoktu bence ama bu durumda keremi kıskandırmak çok eğlenceli olabilirdi.
Maria: Caner sen misin?
Kerem: Ha?
Maria: Emir sen misin yoksa ya da timur?
Kerem ellerini çekip önüme geçti ve konuşmaya başladı.
Kerem: Yuh gerçekten beni atlayıp herkesi saydın ya inanamıyorum sana
Maria: Kerem çok akıllısın gerçekten evimin önünde böyle birşeyi sadece sen yaparsın. Biliyordum zaten eğleneyim dedim
Kerem: Ha sen eğlenmeye çalıştın benimle yani
Maria: Biraz öyle aşkom
Kerem: Peki öyle olsun unutma ama hala bana birşeyler anlatmadın.
Yani birdenbire keremin böyle birşey demesini hiç beklemiyordum biraz duraksadım doğrusu ve birşeyleri azda olsa anlatabilmek özetlemek için bir kaç cümle kurdum işte.
Maria: Kerem sana şu kadarını söyleyeyim sahradan uzak dur.
Kerem: Nasıl yani anlamadım?
Maria: kerem, sahra güvenilir biri değil.
kerem: anlamadım ama daha fazla zorlamayacağım seni
Maria: Neyse ya beni boşver sen nasılsın yarın maciniz var.
Kerem: Sen gelmiyor musun?
Maria: Gelemiyorum
Kerem: Niye ya
Maria: Anlatmaya değmez gerçekten
Kerem: Öyle olsun ama ben her zaman yanındayım bunu unutma tamam mıdır?
Maria: Kerem bugün defilem var ve sen beni burada tutuyorsun.
Kerem: ne ne defilesi?
Maria: kurbanlık koyun defilesi kerem ne defilesi olacak
kerem: hayır yani niye şimdi söylüyorsun?
Maria: ne zaman söylememi beklerdin?
Kerem: neyse ya bi dahakineymiş gelemiyorum.
Maria: nasıl ya neden gelmiyosun?
Kerem: Gelemiyorum anlatmaya değmez.
Maria: Vaay öyle olsun keremim caner gelir ne de olsa
Diyerek yanından ayrıldım arkamdan bağırıyordu ama dinlemedim bile biraz naz yapalım aşkoluğun %90'ı naz yapmaktır zaten.
Kerem: Hayır ya şaka yapmıştım.
Eve geldim hızlıca hazirlandim ve yola çıktım tabii ki de kendi bildiğimi yapıp tek başıma gittim. En azından ben öyle zannediyordum. Arkamda beni takip eden arabanın plakası tanıdık geldi ama yunusun saçma salak şakalarındandır diye fazla sallamadım. Arabamdan indim ve arkamdan bi ses geldi.
Kerem: Mari!
Maria: Hey sen beni takip ni ettin?
Kerem: Yok sana öyle gelmiştir görmüşken sevgilime selam vereyim dedim
Aslında doğru keremle sevgili olduktan sonra fazla vakit geçirememiştik doğrusu peşimden beni takip etti bende ani kararla sıra bana gelmeden post atmaya karar verdim
@mariacar7: 51' dakika kala
Neyse fazla detay vermeyi sevmem işim hakkında günü bitirdik ve eve gitmek için arabaya bindim.Kerem çok erken gitmişti resmen bana bakıp çıkmış gibiydi.Kalbim kırıldı açıkçası. Eve varınca mesajlar yağmaya başlamıştı bile ama gözüme en başta Sahranın mesajı çarptı. Bakmak istemiyordum ama diğer taraftan da çok merak ediyordum. Açtım ama keşke kendimi dinleyip açmasaydım.