Așadar, pe lângă faptul ca cartea ce urmează sa fie aici scrisă va fi un apply-fic (un fel de colaborare dubioasă între perosanen mai mult sau puțin străine prin care se încredințează orbește personaje proprii sau copiate de altundeva cu mici modificări către persoana ce are de gând să scrie o capodopera/eșec literal), este clasată cu buna știință la categoria de 'fanfiction' după un simplu și bine definit motiv:
BAZA ESTE O SERIE DE CĂRȚI DEJA EXISTENTĂ CE NU-MI APARȚINE.Iar, după mai multe momente intense de cumpătare în timpul unei munci neplătite și agonizante datorita unui soare de vară la Nord, am ajuns la concluzia că fără de un anumit braț de cunoștințe despre serie și legile lumii ficționale (unii ar indrazni sai zică chiar SI paralele sau realitatea actuală secretă) create de Katja Brandis, va fi destul de greu să potriviți personajele de aveți de gând să le creați în peisaj. Așa că aici suntem IAR (din nou, iarăși, încă o dată), la capitolul cu informații relevante ce, de data asta, SPER să nu mai arate a ceva ce aș scrie la doua de noapte ca noaptea trecută.
Aj, bine ați revenit, creaturi umanoide!
BROȘURĂ
TERMENI
Schimbătorii sunt ființe umanoide ce își pot schimba gestaltul de om cu unul de animal/pasăre/insecta/pește. Aceștia sunt clasați in trei mari categorii:
Seawalkers - schimbători de pești ori creaturi marine mamale (manifere)
Woodwalkers - schimbători de animale terestre
Windwalkers - schimbători de păsăriSchimbătorii de insecte sunt deobicei clasați ca woodwalkers, însă sunt atât și Windwalkers, mai ales gâzele ce posedă caracteriatica zborului.
MOȘTENIREA ȘI EXCEPȚII
Ca orice excepție de la regulă, există, în cazuri foarte rare și puțini la număr, schimbători tripli care pot face rocada intre doua creaturi animale și o formă umană.Primul gestal e adesea numit cel de om, însă depinde de individ și trecutul său. Există destui schimbători ce își traiesc vietile in sălbăticie și evita lumea umană, și schimbători ce sau născut în sălbăticie dar au ales să explireze lumea oamenilor, nu neaparat ca oameni ci unii aau regăsit ca animale de companie sau prinși în caprivitate, și viceversa.
FAPTUL CĂ EXISTĂ SCHIMBĂTORI ESTE UN SECRET. Oamenii nu trebuie să afle de natura lor dublă, fie aceștia membrii ai familiei fără de un al doilea gestalt sau simpli prieteni. Cu toate astea, există oameni ce au aflat de existența schimbatorilor, un număr redus, desigur, ce nu reprezintă momentan un pericol mare.
Gena de schimbător o moștenești de la părinți sau o altă rudă din familie, fie aceasta și îndepărtată. SI nici când ambii părinți sunt schimbători nu este sigur că copilul va primi gena. Acesta poate sări o generație sau fi moștenită doar de unul dintre copii.
CARACTERISTICE SPECIALE
Schimbătorii posedă câteva caracteristice speciale ce-i diferă de animalele obișnuite. Câteva dintre acestea ar fi:Transformarea - ceea ce este evident însă o voi mentiona doar de dragul de a fi trecuta SI nu uitată. Se poate face semi, doar o parte a corpului, sau completă, trecutul IN intregime de la un gestalt la altul -semi-transfigurarea este greu de controlat de începători fără antrenament.
Telepatia - ce se manifestă doar între schimbători, nu schimbător catre animal obisnuit SI nici catre om obișnuit. Poate fi folosita doar dacă sunt transformati în forma animala complet sau semi-transformați (doar o parte a corpului, nu conteaza cat de mare sau mică). Însă chiar SI netransformati pot auzi pe cineva ce vorbeste de la cap la cap, doar că nu pot răspunde fără a se transforma.
O sub-formă a telepatiei este abilitatea de a trimite imagini din amintiri sau în timp real altcuiva, se poate adauga SI audio plus aimtul olfactiv (mirosul) -aceste mesaje din imagini, și strigătul SI șoapta în acest mod de comunicare, sunt calități avansate ce necesită antrenament.
Schimbătorii surzi pot să auda si vorbeasca prin linkul telepatic, la fel și schimbatori ce în lumea umana virbeac limbi diferite deoarece nu există mai mukte limbi prin intermediul linkului telepatic.Simțul schimbatorului - este un simț care ajuta să reperezi un schimbator SI să deosebești unul dintro mulțime -depinde de indibid cat de puternic sau slab este, nu toți îl posedă.
CONSILIUL
Consiliul este una dintre organizatiile cheie ce mentin ordinea in lumea schimbatorilor. Este format din noua membri și mai multe sute sau chiar mi de ajutiare pretutindeni ce lucrează cu.
Au o gradina zoologică ca inchisiare pentru schimbatorii ce au încălcat legile și unde sunt intemnitati în gestalultul animal in urma unui ritual complicat stiut doar de membrii consiliului.DESPRE ȘCOALĂ
Redhouse high este unul dintre putinele institutii din SUA pentru tinerii seawalkers, cu toate astea sunt primiti și windwalkers.Gia, pentru mai multe informații mai amănunțite puteți sami trimiteti un mesaj cu întrebări și vă voi răspunde când am timp.
CITEȘTI
Seawalkers - applyfic
Fanfiction,,Varcolacii chair există. Ieri am dat nas în nas cu un vampir cât coboram scările pivniței. Iar sfinxul ăla cu aripi de vultur și corp de leu rasfoia ultimul număr al stirilor din New York in curtea din spate cu doar două ore diferență de acum. No...