Telefon Bimbit

10K 90 9
                                    

Lepas sahaja tamat SPM, aku ada banyak masa lapang dan waktu tu digunakan untuk aku mula belajar tingkatkan kemahiran diri. Salah satu yang aku belajar masa tu adalah membaiki telefon bimbit. 

Datangnya minat nak repair telefon bimbit ni bermula sebab daripada Form 1 lagi selalu lepak kedai telefon. Ada satu kedai ni, tepi jalan besar. Jadi, aku selalu tunggu bas kat kedai ni.  Tak adalah besar pun kedai dia. Ada la jual simkad,topup, repair sikit-sikit, pasang screen protector. Ada lah tengok-tengok sikit orang tu buat kerja. 

Jadi, lepas SPM aku mulakan dengan pergi kursus pendek anjuran MARA , asas nak buka dan baiki telefon. Kemudian ada lagi kursus lanjutan. Kira dalam 4-5 bulan aku dah boleh dikatakan agak mahir nak baiki telefon. 

Bila saudara-mara tanya mak ayah aku apa aku buat lepas SPM ni, memang diorang ceritalah yang aku pergi kursus baiki telefon bimbit. Salah seorangnya, maklong dengan paklong. Dan-dan lah masa tu jugak dia kata skrin telefon bimbit dia takboleh on dah sebab jatuh. Crack ! 

Aku okay je nak betulkan, tapi masalahnya diorang duduk Kulim. Aku cadangkan hantar jelah dekat kedai area sana. Tapi diorang kata nak aku jugak betulkan, lambat sikit pun takpa. Aku iyekan jelah. 

Aku minta modal sikitlah nak preorder skrin baru, order pakai Taobao je bos. Barang China. Lepastu minta paklong pos telefon dia. 

Kira-kira seminggu lepas tu, setel dua-dua barang dah sampai. Telefon paklong dan juga skrin baru. 

Bila sampai barang tu, tangan aku gatal-gatal nak connect dulu telefon paklong ke komputer. Saja nak tengok gambar, mesti ada gambar maklong. Ceritanya, aku memang geram jugak dengan maklong sebab badan dia padu, solid nak mampus. 

Dia bukan original maklong aku, tapi janda paklong baru kahwin dalam 12-13 tahun macamtu. Badan padu, tetek mantappp. Paling penting, tudung on off. Hahaha. Tu yang buat aku stim tu. Kat luar pakai tudung, tapi kalau berkumpul ramai-ramai rumah nenek dengan saudara mara jauh pun dia rileks je freehair. 

So masa aku godek telefon tu, awal-awal lagi aku dah tertarik dengan satu ikon iaitu ikon 'Calculator' hehehe. Sebagai orang yang dah biasa dengan dunia teknologi ni aku tau yang ada satu apps berlakon macam calculator tapi sebenarnya bukan. Wah, rupanya paklong pun ada apps ni. Menarik ya...

Tak jadi nak tengok gallery, sebab dah ada apps calculator ni hehe. 

So, aku buka apps tu, bypass security dan SURPRISE ! banyak gila gambar Mak Long yang aku puja-puja tu posing seksi dekat taman. Seksi bukan sebarang seksi ya ini memang lain macam.

Ada banyak gambar Mak Long di taman, bertudung tetapi buka baju butang baju sampai menampakkan tetek mekar. Fuh ! Gali punya gali, aku jumpa ada satu folder SWGHOTELLAGENDA.

Lagi aku terkejut sebab ada gambar dan video paklong berciuman mulut dengan wanita lain. Mula-mula ingatkan Pak Long curang, rupanya bila play video lain dalam frame turut nampak ada Mak Long, turut berciuman tetapi dengan lelaki lain !

Masa tu aku mula faham, Pak Long dan Mak Long terjebak dalam kancah yang dikenali sebagai SWINGER. 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Makcik Aku SwingerWhere stories live. Discover now