9. Rész

290 13 0
                                    

   Jungkook szemszög:

Szóval annyi van, hogy eltelt azóta két hónap, hogy Taet megerőszakolták. Azóta nagyon nincsen jól, teljesen maga alatt van, még a zene se segít neki. Így őszintén nem tudom, mit csináljak, szerintem felmegyek hozzá, hátha ki tudok valmit szedni belőle.

...

-Szia, Tae - köszöntem neki a szoba ajtójából, de figyelembe se vett, így odamentem hozzá, és átöleltem.
-Mit akarsz? - ez az első mondata hozzám, amit azóta mondott nekem.
-Hogy vagy? Mi a baj? Miért nem szólsz hozzám? - kérdeztem tőle ezeket már vagy ezredjére. Most úgy döntött, hogy válaszol, amin nagyon meglepődtem.
-Ugye, Kook, te most dolgozol? - a becenévnek nagyon örültem.
-Igen, miért?
-Amikor te dolgozni szoktál... - akadt el egy pillanatra - akkor... Az a valaki aki tudod mit csinált, el szokott ide jönni, és azóta -sírta el magát - rendszeresen megerőszakol... És olyanokkal fenyeget, hogyha fel merem hívni a rendőröket, megöl téged. - kezdett el mégjobban sírni
-Erről nekem miért nem szóltál, Tae?
-Fenyegetett... Tudod, én többször is próbáltam magam megölni e miatt, de elvetettem az ötletet.
-Jól is tetted. Nem bírnám ki, ha megölnéd magad, viszont ha visszamennénk a suliba, nem mászna rád az az erőszakos barom.
-De... Kirugtak minket onnan. - erre a kijelentésére nem tudtam mit mondani, csak értetlen fejet vágtam neki - nem is tudtad? Két hónapja nem voltunk suliba. Szerinted?
-Jó, igazad van. Akkor felmondok.
-Ne! Inkább elmegyek veled oda, vagy mittudom én...
-Nem jöhetsz oda! Ott téged megölnek! Ugye tudod, hogy ha szóltál volna már rég lelőttem volna azt a barmot? - azt nem mondom el neki, miért nem mehet oda. Röviden annyi, hogy azóta bent vagyok egy maffiába, ami apámé. Csak ugye ő nagyon szeretné, hogy átvegyem tőle, de nem fogom. Oda járok dolgozni is.
-Miért nem mehetek veled?
-Mert.... Áhh mindedj, hagyjuk.
-Ne.
-Nem leszel mérges? - válasz képpen megrázta a fejét. - jó. Annyi van, hogy apám egy maffiafőnök, és 2 hónapja rákényszerített, hogy menjek oda dolgozni. Nemsokára muszáj lenne - direkt emelem ki a lenne szót - átvegyem a maffiát, mert apa gyengéledik. De én nem fogom átvenni, mert itt vagy nekem te. És azért nem mehetsz oda, mert apa azt hiszi, hogy én lánnyal vagyok együtt.
-Ohh... Értem..
-Biztos nem vagy mérges? - nézett rám bociszemekkel

Taehyung szemszög

   Ha akarnák se tudnák haragudni rá, mert nagyon aranyosan néz most rám.
-Figyelj! Lenne egy kérdésem még - szóltam neki
-Mond
-Azt mondtad felmondasz. De ott nem lehet csak úgy kilépni, nem? Vagy azt úgy hogy gondoltad?
-Hát, úgy, hogy elköltözünk. Nem viszünk magunkkal semmit, van elég pénzem már így is, simán meg tudom oldani, hogy ne találjanak meg minket. És így téged se tud megtalálni többet az a förtelmes majomarcú barom. - ezen a kijelentésén akaratom ellenére is elnevettem magam.
-Jólvan. És ezt mégis mikor akarod megvalósítani? Nincs is ház még. Vagy hova akarsz menni?
-Hmmm.... Lássuk csak. Mivel én eléggé messze akarok menni, gondolom te is, ezert Amerika vagy Európa lesz. Nekem mindegy a kettő közül, hogy melyik, ezt te döntöd el.
   Amikor kimondta, teljesen ledöbbentem. Nem tudtam reagálni.

TaekookWo Geschichten leben. Entdecke jetzt