Kapitola 9: Tajemství odhaleno

0 0 0
                                    

David se rozhodl prozkoumat rozpadlou radnici, která sloužila jako skrýš temné organizace. Vnitřek budovy byl zchátralý a plný prachu a zapomnění. Při prohledávání místnosti, která se zdála být tajemným úložištěm, narazil na starý svitek, pečlivě zabaleny do látky.

Rozbalil svitek a našel zapečetěný pergamen. S rychlostí světla ho otevřel a začal číst. Informace, které se objevily na svitku, ho šokovaly a otřásly jeho duší.

Na svitku bylo popsáno všechno, co se týkalo temné organizace. Odhalovalo, že organizace manipuluje s časem, cestuje skrze různé reality a bere lidské životy. Jejich moc a zločinné jednání bylo nesmírné. Ale to nejhorší zjištění bylo, že David byl členem této organizace.

Byl to jako rána do tváře. Jak mohl být členem něčeho tak zavrženíhodného, o čem předtím neměl žádné povědomí? Otázky kolují jeho myslí a zmatek se mísí s hněvem a zlobou.

Všechny jeho vzpomínky a zážitky byly zkreslené. Pocit identity se hroutil jako křehký zrcadlo. Nemohl uvěřit, že celou dobu byl součástí temné organizace, která ničila čas a životy ostatních.

Kapitola končí s Davidem, který stojí v rozpadlé radnici, svitek v ruce, a pociťuje chaos svého nitra. Před ním se otevírá nová kapitola jeho života, plná otázek, rozhodnutí a možnosti změny.

Stín Rychlosti Kde žijí příběhy. Začni objevovat