Stretnutie

8 0 0
                                    

Dnes bol važne úžasny den važne tak krásne pršalo a ja som si len predstavovala ako to robým s TOMOM KAULITZOM viete veľmi ho obdivujem to je ten spevak stej kapely tokio hotel milujem ju. No a kedže dnes pršalo tak silno že sa nedalo nič robiť. Tak som si zapla pesničku SCHREI (od tokio hotel) a tak som si sama pre seba tancovala a milovala som samotu mala som totiž 17 a za pár dní by som mala oslavuť moju 18tku. Mega som sa tešila. Moji rodičia veľmi veľa cestovali, cestovali po celom svete. Vlastnili firmu v nemecku. A ktomu všetkému som mala ešte aj sestru NATAŠU ktorú sme všetci prezývali NAT mala 14 rokou. Bola úplne rozdielna než ja. Mala úplne iný štý obliekania , mala iný štýl hudby , ale ja som jej to nebrala nech si každý robý to čo chce. Je to jej život. Ale niekedy len tak medzy nami mi važne už niekedy liezla poriadne na nervy. Ale mala som ju celkom rada. No a vráťme sa kumne 🤭. Milovala som burky,jedlo a halvne Toma, mala som mega veľa videii na tik toku a aj v mojej galérii milovala som ho. Dokonca som mala aj tričko TOKIO HOTEL. Môj tik tok bol zaplnený toľko editmi o tomovy . No a čo milovala som ho.                                       




Pomaličky sa blížil môj deň narodenín a ja som sa strašne tešila hoci som na svoje narodky sama doma pretože ako som spomýnala tak moji rodičia cestujú doma sa objavia iba raz za čas. No ale mne to ani neprekážalo milovala som samotu.

Neskôr asi o 2 hod prestalo pršať tak som teda prestála počuvať pesničky a poriadne mi vyhladlo po tom skákaní na pesničky . A tak som šla dole do kuchyne vytiahla som toustovač a aj tousty a pomaličky som si ich začala robyť. Nebola to ani minúta a niektk zazvinil na dvere šla som otvoriť a bola to moja úplne zriadená sestra ktora mala iba 14 a tak sa strašne opila. (Sice ja som v jej veku nebolá iná) a tak som sa jej spýtala kde si bola celú noc? A ona povedla: Bola som u kamošky na párty ktorá mala byť malá ale trochu sa to zvrtlo. Bolo tam asi 500 luďi (kedže mali mega veľký dom a aj záhradu) tak to využila. Rozprávali sme sa až pokial nespomenula Tokio hotel. Na=NATAŠA
Na: a inak bola tam aj tvoja skupina Tokio hotel či ako sa volajú. Hneď som vyskočila a spýtala som sa jej to vázne? Robiš si somna piču že . Nat mi nato iba povedlaa nie.
Na: vanesa (to bola jej kamoška) si ich tam zavolala aby to bolo psycho . A inak hej Vanesa vravela že sa tu zdržia ešte asi 2 týždne .
Ja: to si zomna robiš riť že ?
Na: nie vážne tu budú ešte týždeň
Ja: tak to sa musím poponáhľať aby som ich stihla. Ale nevedela som v akom hoteli sú a ani sa mi vôbec nesnívalo o tom že by som ich mohala raz stetnúť. No ale moje dlho želané prianie sa naplnilo. Hneď som rýchlo bežala po schodoch zavolať KLÁRE (bola moja naj kamoška a milovala ich rovnako ako ja ) a tak som zdvihla telefón odpojila som slúchaldla a bola som cela bez seba.
Môj telefonát s Klárou: Klára pred chvíľou prišla moja sestra domou a oznamila mi super správu. Vješ kto jd v našom meste? Klára kdpovedala nie netušim kto . Povedla asom že Tokio hotel Klára začala do telefonu pištať a počula som ako skáče id radosti. Podstate som sa tešila sňou . Povedala som jej  príď okamžite ku nám domou . Položila som mobil a beža čakať dole do obývačky na Kláru ktora od nás bývala asi 10 domov. A o pár sekund namna sestra zakričala Tatianaaaaaa urob mi čaj je mi zle. Odpovedla som okej. Za pár minút bol čaj hovotý a tak som jej to odniesla hore do izby. A keď som ho niesla do jej izby ozval sa hlasný zvonček. Bola to Klára . Tešila som sa ako malé detsko. A tak som navrhla že pôjdeme ich vyhľadať .išla som si ore mobil do izby zbehka som rýchlo dole po schodoch a vyhľadala som si že v akom hoteli sú tokio hotel . Nemohla som uveriť vlasným očiam ja som to našla. Klára mi povedala to je fejk podľa mňa tam nebudú tak sme to šli omrknuť. Ten hotel v ktorom sa nachádzali bol odnás asi 5 min.




Už sme tu povedla som Kaláre ktorá sa ich nevedela dočkať. Šli sme na recepciu a spýtalj sme sa: prosím vás neviete či tu náhodou niesu obytovaný tokio hotel. Pani recepčná nám iba prikívla. My sme sa rozkákali id radosti. A esté by ste nevedla ktora izba alebo poschodie spýtala som sa. Pani nám povedala anó poschodie 6 a izba číslo 34. Hneď sme vybehli po schodoch. A našli sme tu sprostú izbu . Zaklopali sme a nemohal som uveriť vlastným očiam, oni tam fakt boli. Dvere otvoril bill ale bála som sa že nás vykopne. Ale nebolo to tak práve naopak objal nás a my sme skákali od radosti. Potom za billom stáli aj dalši georg gustav a tom.
A ja som sa rkzplakala a nemohla som tomu ešte stále uveríť. Ono sa to plnilo. Pomali prychádzali každý jeden. Najprv bill ktorý už stal vo dverách nesskôr georg potom gustav a potpislai nam. Ale keď vyšiek tom tak mije modre iči sa rožiarili a kna sa namňa tak divne potmehutsky pozrel ja som hapkala. Nevedela som čo mu mám povedať
Ja: aaa ahoj tom pozdravila som ho
Tom: ahoj ? A prevrátil očami
Podpísal sa mi a odišiel . Nechápala som prečo je taky naštvaný a bill mi pošepkal je trochu mrzutý, pousmial sa popod nos a ja tiež. Neskôr si kdomňa opýtal tel číslo dala som mu jo ********** toto bolo moje telefoné čislo. A vôbec som nechápala prečo si id svojej fanúšičky pýtal moje tel číslo. Ale bolo mi to jedno. A tešila som sa stoho. Pozdravili sme ich Ahojteeee a odišli sme. Celú cestu skm sa o tom nesprestávala baviť ale videla som že Kláru to hž nebaví. Spýtalo som sa jej čo sa deje
Kl= klára
Kl: nič len proste ma sere to že id teba si bill vypítal číslo a odomňa nie.
Ja :mrzí ma to ale ja za to nemôžem celý čas si tam stála ako puk a nepovedala si ani slovo.
Kl :  proste ma už sere to že proste stále o ních hovoríš
Ja: ale veď uch zbožnuješ nie? Spýtala som sa jej a ona mi na to nič nepovedal
A tak sme sa pohádali na ulici. Nechápala som ju veď si mala vypýtať jeho čislo ak chcela. Ale ona tam len tak stála bez jediného slova.







Prišla som domou teda sama a asi tak v pol ceste ma napadla nataša oooo bože veď ona je  po opici ooo bože rýchlo som bežala. Keď som prišla domou tak som sa hneď ozvala Nat si tu no nekdpovedala tak som sa hneď zaňou rozbehla. Pozrela som sa jej do izbi a ona spala. Odľahlo sa mi fuuu som rada že je vpohode .

Pokračovanie nabudúce.

Meine junge Where stories live. Discover now