0.5

135 35 14
                                    


durumlar riki için çok daha komplike bir haldeydi. bazı şeyleri kabullenmek istemediği için şu an en yakın arkadaşıyla ilişkilerini mahvediyordu. ancak planı dahilinde bunun olmaması gerekiyordu.
jisoo'dan hoşlanmaya başlarsa yine sunoo ile eskisi gibi eğlenip her zamanki yaptıkları şapşallıklara kaldıkları yerden devam edebilirler diye düşünmüştü.

çünkü riki bir süredir sunoo'yu görünce aynı hissetmiyordu. çok uzun bir süredir hayatındaydı bu sevimli çocuk. ilk arkadaşıydı, ilk sırdaşıydı ve onun yerini bir başkası denese bile tutamazdı. küçüklüklerinden beri birbirleri için yaptıkları, maruz kaldıkları şeyleri düşündükçe gülümsememek imkansızdı. onu seviyordu, herkesin önünde tutuyordu ve bu uzun bir süre de böyle devam etti. sonrasında ise sunoo riki'nin gözünde bambaşka bir boyuta geçti.

yaklaşık 8. sınıfın başından bu yana ikisinde de hem fiziksel hem zihinsel değişiklikler gözle görülebilir şekildeydi. sunoo uzamış, kilo vermiş ve saçları da sanki birden bire daha da ışıltılı bir hâl almıştı. şimdi güldüğü zaman elmacık kemiklerinin üzerindeki gamzeleri daha da belirgin çıkıyordu. tepkileri riki'yi heyecanlandırıyor, sürekli onunla uğraşası geliyordu. her ne kadar bunların hepsi ona normal gelse de arkadaşlarının ve ailesinin gözünde normal değildi. böylece riki biraz düşünmek istedi, kendine zaman tanıdı. yalnızca 14 yaşındaydı tüm bunlar için fazla küçüktü. şu ana kadar hiçkimseden hoşlanmamıştı, bütün arkadaşlarının vardı az da olsa bu konuda maceraları. o da düşündü ki belki de bunun sorumlusu sunoo'ydu. ama hem sunoo'dan hoşlanıp hem onunla arkadaş olamazdı.

sunoo'dan hoşlanmamalıydı.

buna engel olabilmek için sınıfın en alımlı kızlarından birine vals yapmayı teklif etti. ondan hoşlanırsa her şey düzelebilir diye düşündü ve kendini ondan hoşlanmak için bir hayli zorladı. evine gitti, onunla vakit geçirmek için kendisini hazırda oyun oynamaya çağıran sunoo'yu aksattı. kalbini de ister istemez kırdı, bazen sert çıkışlar yaptı. bir şeylerin doğru hissettirmediğinin farkındaydı ve gidişat daha kötüsünün bile gelebileceği yönündeydi ancak duramazdı.

telefon yüzüne kapandığında sinirle soluyordu. heeseung'un sunoo'nun etrafında olması onu ciddi anlamda geriyordu. paylaşmak istemiyordu arkadaşını kimseyle yalnızca kendisiyle bu kadar yakın olmasını bekliyordu. sunoo zaten sosyal hayatında aktiflerin aktifi olarak kendini hep ön plana çıkarıyordu, herkesle iyi geçiniyor kendisine çekiyordu. riki buna alışkındı ama şu an araları bu kadar bozulmuşken durumu düzeltemeyeceği gerçeğiyle birlikte heeseung ile geçireceği vakitlerin üst üste gelmesi iyice sistemini yavaşlatmıştı. mantıklı düşünemiyordu, çaresiz kalmıştı. belki de en iyisi onu kendinden uzaklaştırmaktı.

bunu yapacaktı.















sersefil bir durumda olmamin uzerine yeni bolum sizlerle :/

never ending story | sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin