[5]

378 37 31
                                    

Seloooo

Naberrrrr

Benim böle bi ficim vardı dimi

Diğer iki fice biraz daha ağırlık vermişim yanlışlıkla

Şimdi biraz buna ağırlık vericem

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar💕
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)

En sonunda yerlerimize geçip oturmuş ve uçağın inmesiyle beraber uçaktan çıkmış ve hızla otele dalmıştım. Çok utanıyodum yaşananlardan.

En başında o benim patronumdu, onunla herhangi bi yakınlaşmada bulunmamalıydım.
Ama istemsiz ona kapılıyodum.

Danışmadan anahtarımı alıp hızla odama çıktım. Odaya girer girmek 2 tane yatak olduğunu gördüm. Umarım 2. yatak Jisung içindir!

Yataklardan birinin yanına valizimi bırakmış ve kendimi yatağa atmıştım. Bi süre sonra da uyuya kaldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Hyunjin)

Odaya girdiğimde yatakta uyuyan bir adet civciv görmüştüm. Valizimi diğer yatağın yanına bırakıp ona yaklaştım.

Yanına gidip önce bedenini kucağıma aldım ve pikeyi kaldırıl onu yatağın içine yatırdım. Çok hafifti, hem de fazlasıyla. Pikeyi de üstüne örtüp valizimden birkaç parça bişey çıkartıp onları alarak banyoya girdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)

Uyandığımda birinin üstümü örttüğünü gördüm. Sanırım Jisung ile kalmıyodum çünkü o üstümü örtmek yerine tepemde tepinmeyi tercih ederdi genelde.

Yatakta doğrulup valizimden giyinmek için bişeyler çıkartıp tam banyoya gittim. Kapı kilitli olmadığı için içeride biri olmadığını düşünmüş ve içeri dalmıştım.

O sırada altında daha tam giyemediği şortu ve üstünde hiçbişeyi olmayan patronumla karşılaşıcağımı düşünmemiştim.

"Şe-şey özür dilerim e-efendim! B-ben çıkıyım!" kapıdan geri çıkıcağım zaman arkamdan bi el uzanıp kapıyı örtmüştü.

"Nereye? Üstünü giyinmeye gelmedin mi? Giyin."

"E-efendim ama si-siz varsınız."

"E sen de beni gördüm dimi? Ödeşmiş oluruz Lix." fazlasıyla utanmış ve garip hissediyodum.

"Özür dilerim efendim, bi daha olmaz. Şimdi çıkabilir miyim?"

"Felix, ben ciddiyim."

"Ha?"

"Üstünü değiştiriyosan değiştir."

"Bana dolaylı yoldan soyun mu demek istiyosunuz?"

"Hmhmm~" ya noluyo ama ya!?

"Ama efendi-"

"Felix!"

"Ta-tamam."

Üstümdeki kolsuz tişörtü çıkartıp kenara koymuştum ama sonra bi duraksadım. Altımdaki şortu çıkartmamalıyım bence.

"Efendim şortu çıkartmasam."

"Görüceğimi gördüm zaten Felix."

"Anlayamadım."

"Gönderdiğin fotoğraf diyorum." ahandı şimdi sıçtın Felix, anlamış.

"Efendim şey, arkadaşlarla d-c oynarken cesaret dediğim için verdiler, çok özür dilerim." başımı yere eğerek konuşmuştum.

Çenemden kafamı yukarı kaldırıp gözüyle aşağıyı gösterdi. Neden beni sikicekmiş gibi hissediyorum?

Yavaş yavaş altındaki şortu da çıkartıp kenara koydum. Getirdiğim kıyafetleri giyinmek için uzandığımda beni durdurdu.

"Arkadaşlarını reddetmedin mi?" diğer elini de kapıya koyup bana iyice yaklaşmıştı.

"Re-reddettim a-ama b-beni dinle-mediler." iyice dibime girmişti, nefesini hissedebiliyodum.

Kapıdaki elleri yavşça aşağıya doğru indi ve belimde durdu. Sonra belime sarıldı kolları. Belimdeki elleri belimi okşamaya başlayınca sayamadığım kadar fazla şokun içinde öylece mal mal adama bakıyodum.

"Lee Felix, bu fotoğrafın elbet ki bi bedeli olucak." yutkunmuştum, kalın sesiyle böyle demesi daha çok yutkunmama neden oluyodu.

"N-ne be-deli?" sırıtıp gözlerini kapatmıştı. Korkmalı mıyım?

"Çok mu merak ediyosun?" başımı titrekçe salladım. Sırıtması iyice büyüdü.

"Göstermemi ister misin?" daha ne kadar korkabilirim ki? Tekarar titrekçe başımı salladım.

Birden dudağıma ani ve sert bi öpücük kondurup geri çekildi.

"Bundan fazlasını yapıcam. Zamanı bana fark etmez Lixxie, ne zaman istersen odamda her zaman tekim, bunu biliyosun." sırıtıp geri çekilmiş ve giyinmeye kaldığı yerden devam etmişti.

Bense olanların şokunu atlatamamış bi şekilde kocaman açılmış gözlerle ona bakıyodum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seloooooo

Biraz erken birleştirmiş gibi hissediyom ama olsun ya

Çok geç olunca da bölümleri okumak bayıyo sanki dimi

Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💓

Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕

Oy vermeyi unutmayın!

Sizleri seviyoreeeeee 💋

Hyunlixle kalın ❤️

Hyunlixle kalın ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
company love // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin