arkasına bakmadan koşmaya başladı, buradan acilen çıkmalıydı. sevdiği çocuğun ayak sesleri onunkileri takip ederken bir yandan dua ediyordu içinden tanrıya. yine de kaçmak canını yakıyordu, kendisine, ona karşı tavrına, bunca yıllık arkadaşının hastalıklı beynini anlayamamasına küfretti tekrardan; ne kadar da saf çıkmıştı... nefes nefese kaldığını hissediyordu, hadi ama şimdi olamazdı. birden ayaklarındaki güç kesildi, akciğerlerine çektiği nefesler iğne olup batmaya başladı, astımın sırası mıydı şimdi? bu çok kötü olmuştu. yere çakılırken elleri yine de ona uzandı, "yardım et... ölmek istemiyorum...".
(minho'nun gözünden)
KARAKTERLERlee minho
yaş:17
güçlü yan: minho matematikte baya iyi olduğunu düşünüyor ve iyi bir arkadaş olduğunu.
güçsüz yan: biyolojide iyi olmadığını ve asla olmayacağını savunuyor, sözelinin de güçsüz olduğuna inanıyor.
aile ile ilişkisi: genelde iyi olduğunu söyler.han jisung
yaş:16,5
güçlü yan: minho iyi bir dinleyici olduğunu düşünüyor.
güçsüz yan: sinir sorunları olabileceğini düşünüyor.
aile ile ilişkisi: bilmiyor.seo changbin
yaş:17
güçlü yan: minho bedenine ve spora ilgisine hayran, fizikte iyi olduğunu düşünüyor.
güçsüz yan: bazen fazla duygusal olduğunu düşünüyor.
aile ile ilişkisi: ailesi ile ilişkisinin fena görüşmediğini düşünüyor.yang jeongin
yaş:16
güçlü yan: iyi niyetli saf bir çocuk olduğunu düşünüyor.
güçsüz yan: saf olduğunu düşünüyor.
aile ile ilişkisi: bilmiyor.Eveet şimdilik bu kadar yeter, pov instadan ve bu bir minific. Bölümler çok uzun olmaz ve bir ricam var, lütfen yazım hatası görürseniz (cümle başını küçük yazmak dışında) haber verin. Yazım hatasi yapanların genelde bunu yüzüne vururum ve yazım hataları sinirlerimi bozar. Lütfen benim yaptığım gibi yapın. Bu kadardı umarım beğenirsiniz. Ilk bölümü bir kaç güne salarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ssick *minsung! -ara verildi-
FanfictionYaz tatilinde devam edecek!!! !!!! pov sahibi: instagram üzerinden yuna_.eats ama pova bakan spoiler yer. =m içerik olmayacak, fakat rahatsız edebilecek konular işlemeyi planlıyorum. =angst =klasik yandere fici gibi ve ilk ficim sayılır kardeşim aşı...